Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallohall0
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-07-2022
Is het mogelijk om met de Eufy Video Doorbell te filmen/opnames te maken zonder dat dit voor de gefilmde persoon zichtbaar is?

Bijvoorbeeld als er ik vermoed dat er kattekwaad wordt uitgehaald voor mijn deur, kan ik dan kijken zonder dat op de bel lichtsignalen aangaan?

Beste antwoord (via hallohall0 op 02-03-2022 12:26)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-05 21:54
Is niet mogelijk vziw (heb er zelf 1). Maar het licht vind ik vrij subtiel en volgensmij valt dat sowieso niet echt op. Bij mij springt hij al aan bij beweging, dus mochten mensen op mijn terrein kattenkwaad uithalen neemt hij dat sowieso al op.

Mocht je het licht echt niet willen kan je ook nog een sticker ontwerpen en die over de ring heenplakken. Maar het lijkt mij wel zo netjes om te laten zien dat de deurbel 'aanstaat'.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Hopelijk niet, dat is namelijk het enige argument dat deurbelcamera's nog enigszins buiten beschouwing van de camerawet laat.

Kattenkwaad is geen uitzondering van het niet mogen filmen ven de openbare weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 12:55
Heb je al een Eufy? Dan kan je het testen door te gaan filmen terwijl je ervoor staat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-05 18:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

DJGizbo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:44:
Heb je al een Eufy? Dan kan je het testen door te gaan filmen terwijl je ervoor staat...
Dat lijkt mij redelijk logisch. Als je het antwoord niet weet, kun je dit soort reacties beter achterwege laten..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 12:55
Michael Knight schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:45:
[...]

Dat lijkt mij redelijk logisch. Als je het antwoord niet weet, kun je dit soort reacties beter achterwege laten..
Er staat nergens wat de TS al heeft onderzocht of gedaan, vandaar mijn reactie.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-05 21:54
Is niet mogelijk vziw (heb er zelf 1). Maar het licht vind ik vrij subtiel en volgensmij valt dat sowieso niet echt op. Bij mij springt hij al aan bij beweging, dus mochten mensen op mijn terrein kattenkwaad uithalen neemt hij dat sowieso al op.

Mocht je het licht echt niet willen kan je ook nog een sticker ontwerpen en die over de ring heenplakken. Maar het lijkt mij wel zo netjes om te laten zien dat de deurbel 'aanstaat'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallohall0
DJGizbo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:44:
Ik heb nog geen eufy, maar anders was dit een goede manier geweest om te testen. Dank voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallohall0
Dank allemaal voor jullie reacties en Barstke voor het antwoord op de vraag.

Topic mag wat mij betreft gesloten geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Bij Eufy kun je overigens de zogeheten status-led ook uitzetten in de instellingen van de deurbelcamera.
Pagina: 1