Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Verwijderd
Nee, beiden zijn gelijk alleen voor fast betaal je meerOp donderdag 23 augustus 2001 16:33 schreef Masselink het volgende:
Heeft het zin, om qua perfoprmance te upgraden ?
Ja natuurlijk heeft dat zin (als je constant aan je max zit)
Dan upgrade je toch niet? Dan blijft het langzaam. Als je wel upgrade wordt het tenminste sneller, al is het pas na enkele weken dat ze wat omschakelen?maar het belangrijkste, heeft iemand dit al gedaan.
Ik heb bij xs4all gelezen dat het weken kan gaan duren voordat een upgrade compleet is.
/me snapt de wereld van nu niet meer...
Ik wilde het dus gaan doen, maar...Op donderdag 23 augustus 2001 16:33 schreef Masselink het volgende:
maar het belangrijkste, heeft iemand dit al gedaan.
Ik heb bij xs4all gelezen dat het weken kan gaan duren voordat een upgrade compleet is.
- Je moet perse een andere modem nemen
- Oude modem opsturen naar ..(
- Werkt dus als oude "aanvraag" wachten op je nieuw pakket
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Dan had jij zeker een USB modem?Op donderdag 23 augustus 2001 18:09 schreef HappyFun het volgende:
- Je moet perse een andere modem nemen
Want ze geven echt aan, dat je met een ethernet modem 'zo' zou moeten kunnen upgraden.
Qua snelheid heeft het zeker zin, en vooral als je een servertje wilt draaien.Op donderdag 23 augustus 2001 16:33 schreef Masselink het volgende:
maar het belangrijkste, heeft iemand dit al gedaan.
Upload gaat d8 ik 4x sneller, en download gaat 2x zo snel
Hoelang het gaat duren, weet ik niet, maar ik denk dat dat ongeveer hetzelfde zal zijn als een aanvraag van een mxstream pakket, omdat ze in de centrale wat dingen moeten veranderen, en de admnistratie moeten bijwerken
Het heeft zeker zin, maar het upgraden duurt zo láááng.. :P(25 werkdagen).
Hier stond een hele oude sig.
Ik hoorde dat je nu ongeveer 5 dagen zonder ADSL zit als je upgrade.Op donderdag 23 augustus 2001 19:48 schreef Questor het volgende:
Het heeft zeker zin, maar het upgraden duurt zo láááng.. :P(25 werkdagen).
WÁÁT??? argh!!Op donderdag 23 augustus 2001 20:39 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je nu ongeveer 5 dagen zonder ADSL zit als je upgrade.
Hier stond een hele oude sig.
Bedoel ik ookOp donderdag 23 augustus 2001 18:10 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dan had jij zeker een USB modem?
Want ze geven echt aan, dat je met een ethernet modem 'zo' zou moeten kunnen upgraden.
Defunctus Deo Juvente
Pagina: 1