• rolex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-02 09:21
Iedereen in Nederland die regie wil nemen over zijn eigen loopbaan en zich wil ontwikkelen, kan vanaf 1 maart 2022 aanspraak maken op een STAP-budget van maximaal 1.000 euro per jaar. Dit budget voor een scholingsactiviteit kan dan bij UWV worden aangevraagd.

STAP staat voor Stimulering ArbeidsmarktPositie en is een publieke tegemoetkoming voor het financieren van scholing. Iedereen die 18 jaar of ouder is en een band heeft met de Nederlandse arbeidsmarkt kan straks subsidie aanvragen voor scholing gericht op eigen ontwikkeling en duurzame inzetbaarheid.

Naar verwachting kunnen elk jaar 200.000 tot 300.000 werkenden en werkzoekenden van STAP gebruikmaken. Het STAP-budget bedraagt maximaal 1.000 euro per individu per jaar. Met het geld uit het STAP-budget kunnen mensen een opleiding, training of cursus volgen. Als de aanvraag is goedgekeurd, wordt het bedrag betaald aan de opleider. Jaarlijks is er 200 miljoen euro beschikbaar gesteld voor het STAP-budget.
Is het iemand gelukt de aanvraag in te dienen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iedereen is geslaagd voor de cursus omgaan met teleurstelling bij mij op kantoor. Na twee uur wachtrij kregen ze een 503 error.

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:14
Nee de wachtrij is zelfs al gepauzeerd... Goede voorbereiding daar bij UWZ. Hadden ze toch wel moeten zien aankomen.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:08

Luppie

www.msxinfo.net

Hier ook, van 503 naar 503 en soms een 502
Helaas mijn plek in de wachtrij kwijt, dus maar opnieuw in de wachtrij.

Ook een heel goed moment om de lancering van STAP gelijktijdig met het opengooien van de belastingaangifte te doen. Kan mij voorstellen dat ze bij DigID alle zeilen moeten bijzetten.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• rolex
Bij DigiD ging het fout ja net na 10 uur. via SMS inloggen was niet mogelijk. Snel omgeschakeld met inloggen via de app.

Zit nu wel op maar kom niet bij de formulier.

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-02 10:06
Zat om 10 uur al klaar met de telefoon. Maar na een tijdje(scherm stond uit) telefoon weer wakker gemaakt en meteen een dns server reageert niet.

Dus ook weer hier aan het einde van de wacht rij.

Gaat 'm denk ik niet worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:52
Ik dacht om 10:10 'laat ik eens gaan kijken', uren later:

Dat mannetje loopt inmiddels weer gestaag door na een ingelaste pauze. :)

De laatste tijd was er wel veel reclame over op TV maar ik wist niet dat het zo druk zou zijn.

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Idk22
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-03-2022
Om 08:30 de website geopend en om ongeveer 14:15 eindelijk langs de wachtrij, 10 minuten later weer opnieuw in de wachtrij gezet :')

[Voor 4% gewijzigd door Idk22 op 01-03-2022 15:14]

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-02 10:06
Idk22 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:14:
Om 08:30 de website geopend en om ongeveer 14:15 eindelijk langs de wachtrij, 10 minuten later weer opnieuw in de wachtrij gezet :')
Hier ook, op een gegeven moment stond de tijd op nog 43 minuten, maar is al weer een keer versprongen naar meer dan een uur.

Het mannetje blijft wel op de zelfde plek. Weet niet of dat leidend is?

Edit: moest nog 13 minuten en was er bijna wordt je er uit gegooid en mag je weer achter aansluiten. :(

[Voor 10% gewijzigd door Dancis op 01-03-2022 17:20]

• rolex
Op dit moment 95 % van de budget beschikbaar.

• GadgetGirl88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik ben al vanaf stipt 10:00 vanmorgen aan het wachten, het is nu bijna 17:00....hoe dan?! En net stond er nog 15 minuten (na heel wat aftellen), en nu weer meer dan een uur.....wat een kutsysteem!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:52
GadgetGirl88 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:51:
Ik ben al vanaf stipt 10:00 vanmorgen aan het wachten, het is nu bijna 17:00....hoe dan?! En net stond er nog 15 minuten (na heel wat aftellen), en nu weer meer dan een uur.....wat een kutsysteem!
Haha ja, je had vandaag (1 maart) zelfs meer kans om je belastingaangifte in te dienen volgens mij. Heel apart zo ..

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:08

Luppie

www.msxinfo.net

Tys schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:11:
[...]

Haha ja, je had vandaag (1 maart) zelfs meer kans om je belastingaangifte in te dienen volgens mij. Heel apart zo ..
Dat is dus wat ik maar in de tussentijd heb gedaan, mijn belastingaangifte. Na 2x refresh kon ik daar wel inloggen :D

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Helaas, de website lijkt het niet aan te kunnen. Dat is jammer, maar erg veel discussiewaarde voor PFSL heeft dat niet, dus het topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee