Toon posts:

Welke gear voor elektronische 'ruis-muziek'?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand de cd Endless summer van Christan Fennesz? Ik zou graag weten welke apparatuur/software hij gebruikt. Beter gezegd: met welk spul/software kan ik ook van die kunstzinnige atonale muziek maken?

Voor het niet geringe geval dat je 'm niet kent: hier is een site met de meeste tracks van zijn cd als Real Audio (legaal!): http://www.mego.at/mego035v.html

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

Jag

Is dat in het kader van een weddenschap die je met iemand aan bent gegaan van dat kan ik ook?

Verwijderd

Topicstarter
LOL

Nee, ik ben hartstikke serieus! Zo'n nummer als Ceacilia vind ik echt prachtig! Maar ook de 'minder melodische' nummers vind ik knap in elkaar zitten. En ik denk helemaal niet van: o, dat kan ik ook wel. Het is stukken moeilijk dit soort muziek te maken dan een of andere FruityLoops tune in elkaar te zetten.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

Jag

Op donderdag 23 augustus 2001 16:27 schreef hellogoodbye het volgende:
LOL

Nee, ik ben hartstikke serieus! Zo'n nummer als Ceacilia vind ik echt prachtig! Maar ook de 'minder melodische' nummers vind ik knap in elkaar zitten. En ik denk helemaal niet van: o, dat kan ik ook wel. Het is stukken moeilijk dit soort muziek te maken dan een of andere FruityLoops tune in elkaar te zetten.
Ok, ik dacht wat cynisme te bespeuren in je eerste post, maar ik heb me dus vergist.

Ik heb trouwens veel waardering voor de mensen die van de veel bewandelde paden afwijken in de muziekwereld, dus mijn zegen heb je :).