Goedendag,
Ik heb een Omnik 8k-TL2-TH 3 omvormer met 32x Trina 275WP panelen.
Installatie werkt goed en opbrengst is ook in orde.
Maar regelmatig schrijft de omvormer het volgende in het log weg:
AC HCT Failure
Alert Overzicht
Invloed: Invloed op productie
Belang: Waarschuwing
Laatste waarschuwingstijd: 2022-02-28 22:32:04
Er staat een grafiekje bij en die gaat in dit geval net iets voor 19 uur in en stopt dus rond 22.30.
Het lijkt er op dat hij dan dus te weinig zonlicht krijgt om te werken en dit dus als fout logt en dit is verder ook niet van invloed op wat hij overdag doet. Is altijd zodra het donker begint te worden.
Maar moet ik hier iets mee doen of kan iemand wellicht wat meer info hier over geven?
Ik heb een vergelijkbaar systeem met een Trannergy omvormer (is hetzelfde als Omnik) en die geeft deze errors niet.
Vast bedankt!
Ik heb een Omnik 8k-TL2-TH 3 omvormer met 32x Trina 275WP panelen.
Installatie werkt goed en opbrengst is ook in orde.
Maar regelmatig schrijft de omvormer het volgende in het log weg:
AC HCT Failure
Alert Overzicht
Invloed: Invloed op productie
Belang: Waarschuwing
Laatste waarschuwingstijd: 2022-02-28 22:32:04
Er staat een grafiekje bij en die gaat in dit geval net iets voor 19 uur in en stopt dus rond 22.30.
Het lijkt er op dat hij dan dus te weinig zonlicht krijgt om te werken en dit dus als fout logt en dit is verder ook niet van invloed op wat hij overdag doet. Is altijd zodra het donker begint te worden.
Maar moet ik hier iets mee doen of kan iemand wellicht wat meer info hier over geven?
Ik heb een vergelijkbaar systeem met een Trannergy omvormer (is hetzelfde als Omnik) en die geeft deze errors niet.
Vast bedankt!