Helaas lijkt het erop dat mijn Denon Ceol Piccolo N5 overleden is. Hij blijft hangen op "please wait" bij het opstarten. Reset, stroom los lijkt niet te helpen. Deze receiver werd 90% van de tijd gebruikt om internetradio op de achtergrond aan te zetten. Ik zoek hier dus een (kostenefficiënte) vervanger voor. Aangezien de speakers (Denon SC-N5) nog prima werken, wil ik deze graag houden. 6 Ohm 60W IEC.
Ik heb al zitten kijken naar iets om een RPi om te bouwen naar een internetradio, maar dat lijkt me toch nog wat gedoe, dus een 'kant-en-klare' oplossing lijkt me toch beter.
DAB is zeker een optie wat mij betreft.
Budget max 200.
Ik zoek een?
Vervanger voor de Ceol Piccolo N5 van Denon die me soortgelijke kwaliteit/opties geeft. Dus de mogelijkheid om van externe bronnen draadloos te kunnen afspelen. Mijn huidige speakers moeten aangesloten kunnen worden ivm hergebruik/duurzaamheid.
Wat is je budget?
Rond de 200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
90% van de tijd internet/DAB radio op de achtergrond. Af en toe Bluetooth/Airplay (Airplay geen vereiste)
Welke vragen heb je hier nog over?
Chromecast ontvangst is een pré
Ik heb al zitten kijken naar iets om een RPi om te bouwen naar een internetradio, maar dat lijkt me toch nog wat gedoe, dus een 'kant-en-klare' oplossing lijkt me toch beter.
DAB is zeker een optie wat mij betreft.
Budget max 200.
Ik zoek een?
Vervanger voor de Ceol Piccolo N5 van Denon die me soortgelijke kwaliteit/opties geeft. Dus de mogelijkheid om van externe bronnen draadloos te kunnen afspelen. Mijn huidige speakers moeten aangesloten kunnen worden ivm hergebruik/duurzaamheid.
Wat is je budget?
Rond de 200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
90% van de tijd internet/DAB radio op de achtergrond. Af en toe Bluetooth/Airplay (Airplay geen vereiste)
Welke vragen heb je hier nog over?
Chromecast ontvangst is een pré
[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 01-03-2022 09:40 ]