Mijn huidige PC wordt een dagje ouder (maak daar maar een jaar of 8-10 van). En ik ben aan het rond kijken naar een alternatief waarmee ik wat zwaarder werk kan doen.
Ik gebruik als OS Linux en wissel nog al eens van distro. Op dit moment gebruik ik Linux MX-19.4_x64 en Linux Mint 20.2. Graag wil ik weten wat wijsheid is namelijk:
Ik heb zelf een aantal (goede) HD , 2 SSD's dus die heb ik in principe niet nodig.
Ik gebruik wel 2 schermen (Samsung en Dell 23inch (58cm diagonaal) en wil dus in ieder geval 2 DVI aansluitingen hebben op de PC.
Voorts als het mogelijk is onder of net boven de Eur 600,-
Alvast bedankt voor de adviezen.
Cor
Bijgevoegd Systeem configuratie van huidige PC
Ik gebruik als OS Linux en wissel nog al eens van distro. Op dit moment gebruik ik Linux MX-19.4_x64 en Linux Mint 20.2. Graag wil ik weten wat wijsheid is namelijk:
- Een kant en klare PC zoals deze bij bol.com https://www.bol.com/nl/nl...hP4A.2_29.32.ProductTitle
- Een door tweakers gebruikers geadviseerde zelfbouw PC.
Ik heb zelf een aantal (goede) HD , 2 SSD's dus die heb ik in principe niet nodig.
Ik gebruik wel 2 schermen (Samsung en Dell 23inch (58cm diagonaal) en wil dus in ieder geval 2 DVI aansluitingen hebben op de PC.
Voorts als het mogelijk is onder of net boven de Eur 600,-
Alvast bedankt voor de adviezen.

Cor
Bijgevoegd Systeem configuratie van huidige PC
/f/image/zMH1Nt5ZFMsWeFT4chVVjyr7.png?f=fotoalbum_large)