Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
10 secondenlijm lijkt me een slecht idee (':
Voor het hechten moet je over het algemeen zorgen dat het andere oppervlakte 'ruw' is en vetvrij. Maar ik heb dan ook helemaal 0 ervaring met resin/hars/epoxy.
Kunnen je ook van advies / de juiste producten voorzien.
Schoonmaken, opruwen, primer, pantsercoating.
[ Voor 17% gewijzigd door teacher op 28-02-2022 10:33 ]
Wise enough to play the fool
Dus de ruwe laag stapsgewijs fijner schuren.
Of, mogelijk kan de toplaag worden opgefrist met een oplosser, die de toplaag als het ware weer terug smelt naar een egaal vlak oppervlak.
Zal vanmiddag na thuiskomst een foto posten.Kurma schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:51:
Ik zie het niet helemaal voor me. Heb je een foto?
edit:
:strip_exif()/f/image/IVdIpxuqxgoRPtDN6DXYTWDx.jpg?f=fotoalbum_large)
glas onder met metalen rand en daarin de flakes met resin.
:strip_exif()/f/image/j3KqtYaoSsZEYgoSyvKuJMez.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 66% gewijzigd door copykat op 28-02-2022 17:59 ]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
ben bang dat dat teveel materiaal los trekt.tcw82 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:19:
Is polijsten niet een optie?
Dus de ruwe laag stapsgewijs fijner schuren.
Of, mogelijk kan de toplaag worden opgefrist met een oplosser, die de toplaag als het ware weer terug smelt naar een egaal vlak oppervlak.
het voelt een beetje als de grit op een teerdak.