Hallo iedereen,
Tweakers is al jarenlang de plek waar ik sowieso langskom als iemand uit mn omgeving iets wil kopen van electronica. Ik ben fan van deze site en community. Ik zie ook niet in waar ik beter terecht kan met mn vraag, tenzij er een betere plek is voor deze topic?
Momenteel ben ik in de voorbereidende fase van een vzw op te richten. Er zijn enkele ludieke proefsessies geweest bij een dagcentrum voor mensen met meervoudige beperkingen. Dit was een zalige ervaring. Die grote organisatie met meerdere vestigingen wil nu graag samen verder. Liefst willen ze wat ik aanbied in hun vaste werking opnemen. Dit was de eerste organisatie die ik contacteerde.
Ook vanuit andere sectoren is de feedback overweldigend positief. Onderwijs, psychische zorg, preventie en revalidatie komen alvast in aanmerking.
Er is een budget van een paar duizend euro dat langzaam aan groeit.
Onmogelijk om alles wat ik kan gebruiken te kopen voor die prijs. Daarom zoek ik hulp met het afwegen wat de beste keuzes zijn qua prioriteit, multifunctionaliteit, ...
Waar zijn de mensen het best mee geholpen?
Hoe help ik de meeste mensen met degelijke kwaliteit zonder teveel te betalen?
Logitech toonde interesse om te sponsoren. Ik mag nu alles uitgebreider gaan voorstellen maar ga daarvoor eerst samenzitten met de mensen van de organisatie waar ik mee samenwerk. Logitech was het eerste bedrijf dat ik contacteerde. Na voorbereiding contacteer ik massaal gerelateerde bedrijven.
Veel projecten die vanuit de vzw vertrekken komen in aanmerking voor subsidies. Die zijn dan voor de scholen, zorgcentra etc die mijn diensten gebruiken, niet voor mij. Het maakt mijn organisatie wel toegankelijker.
Nu... de lijst. Deels voor denktank-voer, deels voor aankoopadvies.
Presentatie-materiaal
Voor info-sessies, praat-avonden, debatten, promotie.
- Beamers
- Projector-scherm
- Microfoon
- Audio
Zorg
- VR (Niet game-focussed)
- Interactieve projectors en software zoals bvb de tovertafel.
- 3.5mm jack signal inputs (buttons, triggers, ..)
- Bevestiging en verstelbaarheid
Educatie en revalidatie
- VR (Realism focussed)
- VR treadmill
- Haptic devices
- Steering wheels
- Motion input zoals Wii, Xbox kinect, ...
Algemeen bruikbaar
- Monitoren
- Alle soorten alternatieve randapparatuur / input.
- Systemen voor alles mobiel te krijgen, compact op te bergen, etc
Waar jij nog aan denkt?
- Alles is welkom.
Alvast bedankt voor het lezen!
Tweakers is al jarenlang de plek waar ik sowieso langskom als iemand uit mn omgeving iets wil kopen van electronica. Ik ben fan van deze site en community. Ik zie ook niet in waar ik beter terecht kan met mn vraag, tenzij er een betere plek is voor deze topic?
Momenteel ben ik in de voorbereidende fase van een vzw op te richten. Er zijn enkele ludieke proefsessies geweest bij een dagcentrum voor mensen met meervoudige beperkingen. Dit was een zalige ervaring. Die grote organisatie met meerdere vestigingen wil nu graag samen verder. Liefst willen ze wat ik aanbied in hun vaste werking opnemen. Dit was de eerste organisatie die ik contacteerde.
Ook vanuit andere sectoren is de feedback overweldigend positief. Onderwijs, psychische zorg, preventie en revalidatie komen alvast in aanmerking.
Er is een budget van een paar duizend euro dat langzaam aan groeit.
Onmogelijk om alles wat ik kan gebruiken te kopen voor die prijs. Daarom zoek ik hulp met het afwegen wat de beste keuzes zijn qua prioriteit, multifunctionaliteit, ...
Waar zijn de mensen het best mee geholpen?
Hoe help ik de meeste mensen met degelijke kwaliteit zonder teveel te betalen?
Logitech toonde interesse om te sponsoren. Ik mag nu alles uitgebreider gaan voorstellen maar ga daarvoor eerst samenzitten met de mensen van de organisatie waar ik mee samenwerk. Logitech was het eerste bedrijf dat ik contacteerde. Na voorbereiding contacteer ik massaal gerelateerde bedrijven.
Veel projecten die vanuit de vzw vertrekken komen in aanmerking voor subsidies. Die zijn dan voor de scholen, zorgcentra etc die mijn diensten gebruiken, niet voor mij. Het maakt mijn organisatie wel toegankelijker.
Nu... de lijst. Deels voor denktank-voer, deels voor aankoopadvies.
Presentatie-materiaal
Voor info-sessies, praat-avonden, debatten, promotie.
- Beamers
- Projector-scherm
- Microfoon
- Audio
Zorg
- VR (Niet game-focussed)
- Interactieve projectors en software zoals bvb de tovertafel.
- 3.5mm jack signal inputs (buttons, triggers, ..)
- Bevestiging en verstelbaarheid
Educatie en revalidatie
- VR (Realism focussed)
- VR treadmill
- Haptic devices
- Steering wheels
- Motion input zoals Wii, Xbox kinect, ...
Algemeen bruikbaar
- Monitoren
- Alle soorten alternatieve randapparatuur / input.
- Systemen voor alles mobiel te krijgen, compact op te bergen, etc
Waar jij nog aan denkt?
- Alles is welkom.
Alvast bedankt voor het lezen!