Welke tweakers spelen er half-life?

Pagina: 1
Acties:

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ikke in ieder geval wel!!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik ook :7 en vooral CounterStrike >:)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

lol elke tweaker HOORT hl gespeelt te hebbe >:)

Verwijderd

Alleen de originele half life en alle singleplayer mods (grote mods dan)

Die mp troep speel ik niet.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
Moi! Kheb de hele serie compleet :)

Net m'n nieuwe geluidskaart gehaald (Terratec DMX 1024 Xfire) Ik vind nu wel dat het geluid er raar is in half-life met A3D en EAX aan, je hoort bv geen explosie en minder pistool schoten, meer mensen hier last van?

voor de rest Half Life rules!!!!!

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 14:27
* FreeRider , sinds HL uit is online.

Concrete Loop Watercooling

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-11 14:00
Ik speel Half-life altijd met alleen A3d aan, en dan is het geluid echt ontzettend goed.

Mijn Firewizzie

• Vimana
Op donderdag 23 augustus 2001 15:52 schreef Case het volgende:
Ik speel Half-life altijd met alleen A3d aan, en dan is het geluid echt ontzettend goed.
Hmmm EAX uitzetten dan maar :) tnx!

meteen ff verder spelen. Kben begonnen de 3 delen helamaal van voren af aan te spelen op difficult, es kijken hoe ver ik kom :P

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik heb half-life al uitgespeeld (een jaar terug ofzo) en nu speel ik voornamlijk mods :)

• Psychoot
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Ik vind HL zelf niet zo superruig.
CS en DoD daarentegen zijn superruig.

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

HL singleplayer is echt gewoon RUK imho :) Heb het nooit langer dan 4 min volgehouden.

CS is gewoon simpelweg GOED :)

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 16:20 schreef IceStorm het volgende:
HL singleplayer is echt gewoon RUK imho :) Heb het nooit langer dan 4 min volgehouden.
Daar ben ik het wel mee eens. :)

Verwijderd

ik speel alleen singleplayer half-life

Verwijderd

Half Life 8 keer uitgespeeld :P, Opposing Force, Blue Shift, CounterStrike, Team Fortress... nou.. alles wat met Half Life te maken heeft.. laten we het daar maar op houden :Y)

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 13:57

SuperTrooper

Weet hoe het is

Ik heb HL single-player 2x uitgespeeld
Ik speel vooral de mod SoulReaper in MP.
Op zelf georganiseerde LanParty's... 8-)

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

• IschaGast
Hmmm coutersteike nog niet gespeelt gaan we dat ook maar ff proberen!!

Ik speel meestal HL mp bij gamepoint!!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57
Op donderdag 23 augustus 2001 16:20 schreef IceStorm het volgende:

CS is gewoon simpelweg GOED :)
Als je nie verder komt dan 4 minuten is er idd weinig aan, ben je de intro nog niet voorbij .... :Z

Flickr | Lego collectie

• wzzrd
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Op donderdag 23 augustus 2001 15:49 schreef C0d3X het volgende:
lol elke tweaker HOORT hl gespeelt te hebbe >:)
Sorry hoor, maar ik HAAT Half-Life. Met name de engine en bijna alles wat ermee te maken heeft... (Uitgezonderd CS, en dat alleen omdat CS model heeft gestaan voor Urban Terror en Tactical Ops :) )

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:13

Kettrick

Rantmeister!

* Kettrick is met soms redelijk CS verslaaft... :9

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 15:17
/me alleen voor de phun...

quake III for real >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

waarom vraag je niet 'Welke tweakers spelen er geen half-life' ik ken ze niet :)

Verwijderd

HL is gewoon: kick ass! :)

Vind het wel jammer dat de engine zover achterhaald is,
zouden ze daar niet een soort "super" update voor kunnen verzinnen (ouwe maps,models, etc..) compatible met het nieuwe.
met grote pluspunten
>sneller
>veel stabieler
>netcode die is niet zuigt

:9

• IschaGast
Op donderdag 23 augustus 2001 17:49 schreef Qorne het volgende:
waarom vraag je niet 'Welke tweakers spelen er geen half-life' ik ken ze niet :)
`

Wist ook niet dat iedere tweaker HL speelt!!

Maar dan weet ik het nu.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 18:04 schreef NogooD het volgende:
HL is gewoon: kick ass! :)

Vind het wel jammer dat de engine zover achterhaald is,
zouden ze daar niet een soort "super" update voor kunnen verzinnen (ouwe maps,models, etc..) compatible met het nieuwe.
met grote pluspunten
>sneller
>veel stabieler
>netcode die is niet zuigt

:9
offtopic/ ik krijg een password scherm bij jouw icoon

• SvEn
  • Laatst online: 10-11 13:39

SvEn

a.k.a sv3nrg

yello vet = half-life man alleen single player niet
en cs wel man cs RULEZ

>:)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Ik speelt indirect Half-Life, ik speel Counterstrike. Maar hafl-life heb ik al een tijdje geleden gespeeld.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

hey ik speelde halflife nu nog wel es CS maar max pahne is ook super hoor.

Verwijderd

CS rulez !! :)

Verwijderd

HL is leuk
CS is COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :9~ !:)

Verwijderd

Ikke heb Half-Life ook uitgespeeld :) het spel is echt gewoon super tof... en Team Fortress hoorde daar ook bij en nu natuurlijk Counter-Strike :) Maar ik zit toch echt te wachten tot team Fortress 2 uitkomt... lijkt me super gaaf!!!

Verwijderd

Ik wacht liever op Counterstrike 1.2 :9~

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:28

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

CS schopt asociaal hard kont :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Vimana
HL blijft btw nog het meest enge spel wat ik gespeeld heb. Hoe vaak ben ik me wel niet kapot geschrokken als je weer eens door een donkere tunnel kruipt en er springt weer eens zo'n headcrab naar je toe... WAAAH!!! :o

Of als je dat grote blauwe monster met dat rode oog (hoe heet dat ding) tegen komt in de garage (in OF d8 ik)

creepy...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

HalfLife?! Wasdah!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 23:38 schreef The_Lightninghet volgende:
Ik wacht liever op Counterstrike 1.2
Die is alang uit, ik geloof dat je v1.3 bedoeld ;)

• Devil N
  • Laatst online: 28-10 12:25
Half-Life: Oud oud oud oud oud! 't Was erg leuk toen nog nieuw was ('t is alweer 3 jaar geleden dat 't uitkwam!), maar models van gemiddeld 750 polygonen zijn nu toch echt verleden tijd!

Counter-Strike: Gaaaaaaaaaaaaaap... Gaap! Na 1800 keer Dust gespeeld te hebben wordt 't toch wel echt saai hoor. Om nog maar niet eens te spreken over de hoeveelheid cheaters en lamers die de servers tegenwoordig bevolken. Gaap!

Alle andere HL mods: Don't bother. Half-Life is oud! Time to move on people!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Als je dan ook meteen post wat volgens jou wél "State of the art" is kunnen we allemaal overstappen op dát spel!

• Marcj
  • Nu online
Mods voor max payne :P daar kunnen we wel op over gaan stappen. Is tenminste weer een beetje up to date :) Counter Strike op de max payne engine zou pas mooi zijn

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Is die engine niet te zwaar voor multiplayer?! Vlgs mij wordt dat één lag-fest.... :?

• Marcj
  • Nu online
Op vrijdag 24 augustus 2001 13:49 schreef RaDKiLL het volgende:
Is die engine niet te zwaar voor multiplayer?! Vlgs mij wordt dat één lag-fest.... :?
weet ik eigenlijk niet, multiplayer wou remedy eerst toch ook voor max payne maken, maar dat is mislukt vanwege de bullet-time

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 15:41 schreef izzii het volgende:
Ikke in ieder geval wel!!
wie niet?

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

deviln, ok en wat voor hoogdravend spel heb je dan dat beter is? En mag je meteen de reden erbij geven dat CS nog steeds zo groot/het grootste is :D

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 23:30 schreef IceStorm het volgende:
deviln, ok en wat voor hoogdravend spel heb je dan dat beter is? En mag je meteen de reden erbij geven dat CS nog steeds zo groot/het grootste is :D
omdat iedereen het speelt? als iedereen het speelt *Moet* het goed zijn, dus gaan meer mensen het spelen :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 13:17 schreef deviln het volgende:
Half-Life: Oud oud oud oud oud! 't Was erg leuk toen nog nieuw was ('t is alweer 3 jaar geleden dat 't uitkwam!), maar models van gemiddeld 750 polygonen zijn nu toch echt verleden tijd!
maar nog wel de beste singleplayer sinds jaren, de engine begint idd zijn jaren te tonen maar dat is ook onderdeel van zijn succes: een pII 350 is al voldoende om behoorlijk te kunnen spelen...

• Devil N
  • Laatst online: 28-10 12:25
Op vrijdag 24 augustus 2001 23:30 schreef IceStorm het volgende:
Ik speel niet veel spellen op m'n PC. Niet CS, noch iets anders. Ik heb laatst nog aardig wat tijd besteed aan Max Payne, maar dat is nu ook al voorbij. Eerlijk gezegd vind ik dat er de laatste tijd erg weinig interessante spellen uitkomen voor de PC. Ten eerste is de originaliteit ver te zoeken (veels te veel FPS games. Deathmatch ken ik nou zo langzamerhand wel), en ten tweede vind ik de graphics op de PC de laatste tijd ver beneden niveau. Max Payne is een goed voorbeeld. De graphics daarvan worden overal bejubeld, terwijl ik dat eigenlijk 't slechtste punt van 't hele spel vind. Low poly models, die erg slecht deformen, en die absoluut er niet uitzien zoals ze eruit moeten zien (vergelijk maar eens de characters in de Graphic Novels met de models in 't spel, ziet er niet uit).

Wat ik wel vreemd vind is dat de PC veel meer zou moeten kunnen. Ik heb sinds enkele maanden een Playstation 2, en alhoewel de specs daarvan veel minder zijn dan die van een gemiddelde PC tegenwoordig, zijn de graphics die het zwarte doosje produceert een stuk strakker dan die ik tot nu toe op een PC heb gezien. Alles is mooi high poly, de special effects zijn prachtig (wat is 't toch jammer dat je met OpenGL geen motion blur kunt creeeren :'(), en 't draait allemaal op een strakke 50 fps (60 fps in Amerika en Japan, damn dat PAL systeem). En alhoewel iedereen zit te zeiken dat de PS2 weinig textures aan kan, is de hoeveelheid textures in de meeste spellen toch erg indrukwekkend.

Zie dit nou niet als een PS2-p1mp. Het gaat me er hier even om dat de PC spellen er tegenwoordig veel minder uitzien dan ze zouden kunnen. We hebben wel mooie benchmarks als 3D Mark 2001, maar dat kwaliteitsniveau zullen we pas over een jaar op de PC zien. Ik snap dat gewoon niet.

Ennuh, waarom CS nog steeds 't meest gespeelde spel is? Geen FLAUW idee! Ik had er na een half jaar (mid 2000 tot begin 2001) al genoeg van.
Pagina: 1