MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Die mp troep speel ik niet.
Net m'n nieuwe geluidskaart gehaald (Terratec DMX 1024 Xfire) Ik vind nu wel dat het geluid er raar is in half-life met A3D en EAX aan, je hoort bv geen explosie en minder pistool schoten, meer mensen hier last van?
voor de rest Half Life rules!!!!!
Concrete Loop Watercooling
Hmmm EAX uitzetten dan maarOp donderdag 23 augustus 2001 15:52 schreef Case het volgende:
Ik speel Half-life altijd met alleen A3d aan, en dan is het geluid echt ontzettend goed.
meteen ff verder spelen. Kben begonnen de 3 delen helamaal van voren af aan te spelen op difficult, es kijken hoe ver ik kom
CS en DoD daarentegen zijn superruig.
CS is gewoon simpelweg GOED
Verwijderd
Daar ben ik het wel mee eens.Op donderdag 23 augustus 2001 16:20 schreef IceStorm het volgende:
HL singleplayer is echt gewoon RUK imhoHeb het nooit langer dan 4 min volgehouden.
Verwijderd
Ik speel vooral de mod SoulReaper in MP.
Op zelf georganiseerde LanParty's...
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Ik speel meestal HL mp bij gamepoint!!
Als je nie verder komt dan 4 minuten is er idd weinig aan, ben je de intro nog niet voorbij ....Op donderdag 23 augustus 2001 16:20 schreef IceStorm het volgende:
HL singleplayer is echt gewoon RUK imhoHeb het nooit langer dan 4 min volgehouden.
CS is gewoon simpelweg GOED
Sorry hoor, maar ik HAAT Half-Life. Met name de engine en bijna alles wat ermee te maken heeft... (Uitgezonderd CS, en dat alleen omdat CS model heeft gestaan voor Urban Terror en Tactical OpsOp donderdag 23 augustus 2001 15:49 schreef C0d3X het volgende:
lol elke tweaker HOORT hl gespeelt te hebbe
quake III for real
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Vind het wel jammer dat de engine zover achterhaald is,
zouden ze daar niet een soort "super" update voor kunnen verzinnen (ouwe maps,models, etc..) compatible met het nieuwe.
met grote pluspunten
>sneller
>veel stabieler
>netcode die is niet zuigt
`Op donderdag 23 augustus 2001 17:49 schreef Qorne het volgende:
waarom vraag je niet 'Welke tweakers spelen er geen half-life' ik ken ze niet
Wist ook niet dat iedere tweaker HL speelt!!
Maar dan weet ik het nu.
offtopic/ ik krijg een password scherm bij jouw icoonOp donderdag 23 augustus 2001 18:04 schreef NogooD het volgende:
HL is gewoon: kick ass!
Vind het wel jammer dat de engine zover achterhaald is,
zouden ze daar niet een soort "super" update voor kunnen verzinnen (ouwe maps,models, etc..) compatible met het nieuwe.
met grote pluspunten
>sneller
>veel stabieler
>netcode die is niet zuigt
en cs wel man cs RULEZ
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Of als je dat grote blauwe monster met dat rode oog (hoe heet dat ding) tegen komt in de garage (in OF d8 ik)
creepy...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Die is alang uit, ik geloof dat je v1.3 bedoeldOp donderdag 23 augustus 2001 23:38 schreef The_Lightninghet volgende:
Ik wacht liever op Counterstrike 1.2
Counter-Strike: Gaaaaaaaaaaaaaap... Gaap! Na 1800 keer Dust gespeeld te hebben wordt 't toch wel echt saai hoor. Om nog maar niet eens te spreken over de hoeveelheid cheaters en lamers die de servers tegenwoordig bevolken. Gaap!
Alle andere HL mods: Don't bother. Half-Life is oud! Time to move on people!
weet ik eigenlijk niet, multiplayer wou remedy eerst toch ook voor max payne maken, maar dat is mislukt vanwege de bullet-timeOp vrijdag 24 augustus 2001 13:49 schreef RaDKiLL het volgende:
Is die engine niet te zwaar voor multiplayer?! Vlgs mij wordt dat één lag-fest....
Verwijderd
wie niet?Op donderdag 23 augustus 2001 15:41 schreef izzii het volgende:
Ikke in ieder geval wel!!
Verwijderd
omdat iedereen het speelt? als iedereen het speelt *Moet* het goed zijn, dus gaan meer mensen het spelenOp vrijdag 24 augustus 2001 23:30 schreef IceStorm het volgende:
deviln, ok en wat voor hoogdravend spel heb je dan dat beter is? En mag je meteen de reden erbij geven dat CS nog steeds zo groot/het grootste is
Verwijderd
maar nog wel de beste singleplayer sinds jaren, de engine begint idd zijn jaren te tonen maar dat is ook onderdeel van zijn succes: een pII 350 is al voldoende om behoorlijk te kunnen spelen...Op vrijdag 24 augustus 2001 13:17 schreef deviln het volgende:
Half-Life: Oud oud oud oud oud! 't Was erg leuk toen nog nieuw was ('t is alweer 3 jaar geleden dat 't uitkwam!), maar models van gemiddeld 750 polygonen zijn nu toch echt verleden tijd!
Ik speel niet veel spellen op m'n PC. Niet CS, noch iets anders. Ik heb laatst nog aardig wat tijd besteed aan Max Payne, maar dat is nu ook al voorbij. Eerlijk gezegd vind ik dat er de laatste tijd erg weinig interessante spellen uitkomen voor de PC. Ten eerste is de originaliteit ver te zoeken (veels te veel FPS games. Deathmatch ken ik nou zo langzamerhand wel), en ten tweede vind ik de graphics op de PC de laatste tijd ver beneden niveau. Max Payne is een goed voorbeeld. De graphics daarvan worden overal bejubeld, terwijl ik dat eigenlijk 't slechtste punt van 't hele spel vind. Low poly models, die erg slecht deformen, en die absoluut er niet uitzien zoals ze eruit moeten zien (vergelijk maar eens de characters in de Graphic Novels met de models in 't spel, ziet er niet uit).Op vrijdag 24 augustus 2001 23:30 schreef IceStorm het volgende:
deviln, ok en wat voor hoogdravend spel heb je dan dat beter is? En mag je meteen de reden erbij geven dat CS nog steeds zo groot/het grootste is
Wat ik wel vreemd vind is dat de PC veel meer zou moeten kunnen. Ik heb sinds enkele maanden een Playstation 2, en alhoewel de specs daarvan veel minder zijn dan die van een gemiddelde PC tegenwoordig, zijn de graphics die het zwarte doosje produceert een stuk strakker dan die ik tot nu toe op een PC heb gezien. Alles is mooi high poly, de special effects zijn prachtig (wat is 't toch jammer dat je met OpenGL geen motion blur kunt creeeren
Zie dit nou niet als een PS2-p1mp. Het gaat me er hier even om dat de PC spellen er tegenwoordig veel minder uitzien dan ze zouden kunnen. We hebben wel mooie benchmarks als 3D Mark 2001, maar dat kwaliteitsniveau zullen we pas over een jaar op de PC zien. Ik snap dat gewoon niet.
Ennuh, waarom CS nog steeds 't meest gespeelde spel is? Geen FLAUW idee! Ik had er na een half jaar (mid 2000 tot begin 2001) al genoeg van.