Playlist maken in Apple music op basis MP3 bibliotheek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 08:55
Ik heb destijds voor mijn vrouw mp3 bestanden op een SD card gezet met muziek die zij mooi vindt.

Nu krijg ik een andere auto waarin Apple Carplay gebruikt kan worden.

Is het mogelijk om een playlist te maken van die mp3 bestanden zodat die straks via Apple Music afgespeeld kunnen worden. Wellicht zitten er ook nummers tussen die niet in Apple Music zitten maar het gaat mij om de grote lijn.

Ik kan mij niet voorstellen dat je die hele lijst moet samenstellen door ieder nummer apart op te zoeken en dan toe te voegen aan een nieuwe playlist. 8)7

Ik heb op mijn iMac via iTunes de mp3 bestanden toegevoegd aan een playlist en vervolgens de iPhone aangesloten en dan zie ik die playlist (via thuisdeling) met de mp3 bestanden.

Ik wil echter niet de MP 3 bestanden downloaden op de iPhone maar alleen een playlist maken van die en de vervolgens afspeelt via Apple Music in de auto.

[ Voor 23% gewijzigd door wimbre op 27-02-2022 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens https://soundiiz.com/tutorial/import-text-to-apple-music kun je playlists als platte text importeren (en exporteren).

Putin 2022: Ukraine is not a real country
Musk 2025: Canada is not a real country
Uh oh...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:16
Als je alle nummers importeert in Apple Music matched hij sowieso wat er beschikbaar is automatisch.
Dus gewoon bv via iTunes voor Windows alles er in slepen.

Heet volgens mij zoiets als:
"Existing music matched to iTunes catalog and added to ‌iCloud‌ Music Library"

Gaat volledig automatisch zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 08:55
Ik heb gisteravond op mijn iMac alle mp3’s naar een nieuw iTunes afspeellijst gesleept en die afspeellijst is nu ook zichtbaar op mijn iPhone.