Logitech Z-10 speakerset blank scherm, geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Mijn Logitech Z-10 is gisteravond gestopt met werken. Hij was aangesloten met een jack plug kabel. Ik had de stroom eraf gehaald en bij het weer aansluiten kreeg ik dus niks op het display. Het display gaat wel aan, de knoppen zijn niet meer verlicht. Windows 11 ziet hem wel en je kan in Windows zien dat er geluid afgespeeld wordt, maar er komt geen geluid uit de speakers. Ik heb geprobeerd de set aan te sluiten via USB maar Windows gaf direct een melding dat er wat mis mee is. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? Ik heb de stroom er vandaag weer op gezet om te kijken of hij zichzelf misschien gereset had maar dit was niet het geval

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Heb je een telefoon/mp3 speler of zo iets waar je de speakers (via jackplug) op aan kunt sluiten om te kijken of er dan geluid uit komt?

En er gebeurt waarschijnlijk ook niets als je de aan/uit knop (of de display knop) aanraakt?

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Nee klopt. Ik kan elke knop aanraken maar er gebeurt niks. Hij zat aangesloten op mijn PC met jackplug dus op een telefoon of mp3 aansluiten zal niks uithalen

Ik heb voor de zekerheid mijn telefoon er even op aangesloten maar geen geluid, geen veranderingen

[ Voor 24% gewijzigd door Robolokotobo op 07-03-2022 01:25 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Wat je nog kunt proberen (als je dat al niet gedaan hebt) is proberen het volume harder te zetten via de knoppen op je Z10. Het is onwaarschijnlijk, maar wellicht worden je aanrakingen nog wel geregistreerd.

En wat is de melding precies als je de set via USB aansluit?

[img]error.jpg[/img]