Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcaroni
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-05 09:37
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goedkope tablet waar ik met name bladmuziek van aflees. Verder zal ik hem waarschijnlijk bijna niet gebruiken, dus ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven.

Wat is je budget?
Het liefst niet meer dan ~€150. Een tweedehands tablet zou ook een oplossing zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga de tablet niet langer dan 3 uur per keer gebruiken, en waarschijnlijk niet voor andere dingen, dus processor/geheugen/opslag/kleurweergave/camera/speaker enzovoort zijn allemaal niet zo belangrijk. Het enige wat wel echt belangrijk is is een scherm van minimaal 10 inch, het liefst redelijk fel zodat het ook in zonlicht een beetje bruikbaar blijft. Een beeldverhouding die in de buurt komt van A4 (ongeveer 16:11) is een pluspunt. Kort samen gevat: een groot, fel scherm is belangrijk. De rest niet echt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf deze tablet al gevonden: https://tweakers.net/pric...gen-za5t0302se-grijs.html

Weten jullie toevallig andere tablets/merken die misschien geschikt zouden kunnen zijn? Voor mij als student voelt het een beetje zonde om €180 uit te geven aan een tablet die ik maar een paar avonden per week gebruik.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:51
Ik zou nieuw dan eerder naar deze kijken:
pricewatch: Realme Pad WiFi (4GB+64GB) Grijs

Of een tweedehands iPad. iPads worden door veel muzikanten gebruikt en is dus veel kennis en software van te vinden. Android tablet markt was een lange tijd beperkt.

Weet je al welke software je wilt gaan gebruiken? Zowel lezen als bewerken van de muziek? Metronoom? Stemmen?
En eventuele hardware als voetpedaal om pagina's om te slaan in de toekomst?