Ik heb afgelopen weekeind een stroomuitval gehad waarbij een groep spanningsloos was voor enige tijd. Probleem opgelost en de groep weer aangezet in de groepenkast waardoor spanning weer was hersteld. Maar nu zie ik dat mijn airco units en alle Sonoff Mini schakelaars offline blijven in de Apps. Ik heb in het verleden al eens de Sonoff mini schakelaars kunnen herstellen door de wandcontactdozen open te schroeven en de fasedraad even los te koppelen en weer opnieuw aan te koppelen. Dat lost het op maar is echt geen doen om dat voor alle schakelaars op die manier te doen. De airco units heb ik sinds kort dus geen idee hoe ik dat moet oplossen.
Ik heb ook al op Google gezocht maar kan er niet echt iets op vinden, of ik zoek verkeerd.
Misschien dat iemand een suggestie heeft hoe dit makkelijker op te lossen. Ik heb zelf al geprobeerd de spanning er weer af te halen via de groep in de stoppenkast en na 30sec weer aan, maar dat geeft niet het zelfde effect als de fasedraad opnieuw aan te sluiten.
Ik heb ook al op Google gezocht maar kan er niet echt iets op vinden, of ik zoek verkeerd.
Misschien dat iemand een suggestie heeft hoe dit makkelijker op te lossen. Ik heb zelf al geprobeerd de spanning er weer af te halen via de groep in de stoppenkast en na 30sec weer aan, maar dat geeft niet het zelfde effect als de fasedraad opnieuw aan te sluiten.