Mijn vraag
Hey mensen van Tweakers! Ik ben relatief nieuw hier en ik hoop dat iemand van jullie mij wel kan helpen. Mijn pc is niet de allerjongste en als ik naar de Steam page kijk van bv Elden Ring voldoe ik niet aan de minimum requirements om het goed te runnen. Vandaar dat ik een upgrade zou willen. Ik ben echter niet de best in het goed en eventueel zo goedkoop mogelijk upgraden van mijn pc.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Cpu: Intel core i5 7600k @ 3.80GHz
Ram: 8GB DDR4 (2 sticks)
Moederbord: MSI H270 Gaming pro carbon
Grafische kaart: 4095MB Nvidia geforce gtx 1080
Opslag: 931GB Seagate ST1000DM010-2EP102 (SATA )
111GB KINGSTON SA400S37120G (SATA-2 (SSD))
Voeding: Cooler master g750m
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zat eraan te denken om naar 16 of 32GB ram te gaan en mijn cpu te upgraden. Ik loop dan echter al vrij snel in de knoop wat ik wel en niet kan hebben. Misschien heeft iemand van jullie nog wel wat spullen liggen of kan mij daarmee helpen zodat ik binnenkort ook lekker Elden Ring kan spelen?
Hey mensen van Tweakers! Ik ben relatief nieuw hier en ik hoop dat iemand van jullie mij wel kan helpen. Mijn pc is niet de allerjongste en als ik naar de Steam page kijk van bv Elden Ring voldoe ik niet aan de minimum requirements om het goed te runnen. Vandaar dat ik een upgrade zou willen. Ik ben echter niet de best in het goed en eventueel zo goedkoop mogelijk upgraden van mijn pc.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Cpu: Intel core i5 7600k @ 3.80GHz
Ram: 8GB DDR4 (2 sticks)
Moederbord: MSI H270 Gaming pro carbon
Grafische kaart: 4095MB Nvidia geforce gtx 1080
Opslag: 931GB Seagate ST1000DM010-2EP102 (SATA )
111GB KINGSTON SA400S37120G (SATA-2 (SSD))
Voeding: Cooler master g750m
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zat eraan te denken om naar 16 of 32GB ram te gaan en mijn cpu te upgraden. Ik loop dan echter al vrij snel in de knoop wat ik wel en niet kan hebben. Misschien heeft iemand van jullie nog wel wat spullen liggen of kan mij daarmee helpen zodat ik binnenkort ook lekker Elden Ring kan spelen?