Vraag

• nk1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-02-2022
Hallo mede tweakers,

Laatst heb ik een filmpje gekeken waarin octo4a (octoprint voor android) werd uitgelegd.
Ik heb hier nog een huawei mate 10 lite liggen en heb een y-split OTG kabel gekocht.
De installatie van octo4a ging prima echter wanneer ik de 3d printer connecteer via de y-split laad de gsm niet op en andersom als de gsm laad werkt de otg niet is hier een oplossing voor?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:57
Misschien eerst eens kijken of iemand anders dit werkende heeft met laden en USB otg op een Huawei en met welke hardware?
Theoretisch moet het kunnen met Android, maar of Huawei het toe staat, al dan niet in de developer opties, en ook of je dan de juiste splitter gekocht hebt en correct aangesloten (soms is er verschil per poort op een splitter), zijn een hoop variabelen los van octo4a.

• nk1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-02-2022
Het ligt vast aan de kabel of inderdaad de software versie helaas vind ik op het web niet te veel info hierover.
Wat betreft de kabel hij laad op alleen werkt de OTG dan niet.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:57
De oplossing kan dit zijn:
https://forum.xda-develop...at-the-same-time.3896766/

En anders een docking station via USB aangesloten, dat werkt in ieder geval met mijn Samsung.

[Voor 26% gewijzigd door swhnld op 27-02-2022 15:56]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee