Beste allen,
Ik heb een vraag mbt het aansluiten van een mediaplayer.
Ik heb werkelijk geen idee welke ik moet aanschaffen om alles weer juist te krijgen.
Voorheen gebruikte ik me Sony blueray speler die verbonden was met de beamer enkel deze is stuk gegaan.
Ik gebruikte altijd nog de echte schijfjes 🤪
Ik wil nu gaan streamen via Netflix oid.deze werkte wel op de blueray speler enkel ik kon geen Pathé gebruiken die app was niet te installeren deze zou ik graag wel willen gebruiken om nieuwe films te kijken.
Mijn set up is als volgt
Marantz SR6014
Kef Q serie als suround
Kef 4 atmos speakers plafond
Epson TW 7400 beamer
Xs4all tv kastje ARRIS
PlayStation 5
Ik zou dus graag Netflix en Pathé via de beamer willen gaan kijken en zou graag advies willen hebben hoe ik dat het beste voor elkaar kan krijgen.
Belangrijkste is dat de beeld resolutie het hoogst mogelijk is en dolby Atmos is een must!
Ben benieuwd wie hier een goed advies in kan geven.
Alvast bedankt!
Groet.
Ik heb een vraag mbt het aansluiten van een mediaplayer.
Ik heb werkelijk geen idee welke ik moet aanschaffen om alles weer juist te krijgen.
Voorheen gebruikte ik me Sony blueray speler die verbonden was met de beamer enkel deze is stuk gegaan.
Ik gebruikte altijd nog de echte schijfjes 🤪
Ik wil nu gaan streamen via Netflix oid.deze werkte wel op de blueray speler enkel ik kon geen Pathé gebruiken die app was niet te installeren deze zou ik graag wel willen gebruiken om nieuwe films te kijken.
Mijn set up is als volgt
Marantz SR6014
Kef Q serie als suround
Kef 4 atmos speakers plafond
Epson TW 7400 beamer
Xs4all tv kastje ARRIS
PlayStation 5
Ik zou dus graag Netflix en Pathé via de beamer willen gaan kijken en zou graag advies willen hebben hoe ik dat het beste voor elkaar kan krijgen.
Belangrijkste is dat de beeld resolutie het hoogst mogelijk is en dolby Atmos is een must!
Ben benieuwd wie hier een goed advies in kan geven.
Alvast bedankt!
Groet.