Ik heb in de vakantie een nieuwe tv gekocht (lg oled65g1rla). Ik heb hier mijn oude Sony bdv-e780w op aangesloten. Maar ik merk dat het geluid niet echt goed is. Gesproken passages zijn te zacht maar tijdens een scène met veel muziek moet het zachter zetten. Ik heb zitten spelen met de instellingen inclusief gebruik maken van een bijgeleverde microfoon om het automatisch in te stellen (microfoon geplaatst waar ik zit in de woonkamer). Ik heb alles geprobeerd en merk dat het toch niet helemaal goed klinkt.
Dus ik overweeg een soundbar aan te schaffen. Ik ben benieuwd welke soundbar goed werkt met mijn nieuwe tv en een ps5.
Ik gebruik het voornamelijk voor gamen (PS5 en Switch), het kijken van films (blu-ray en dvd), en Netflix (misschien andere streaming diensten in de toekomst).
Zou iemand mij kunnen helpen hiermee. Ik heb nog geen budget want ik heb geen ervaring met soundbars.
Dus ik overweeg een soundbar aan te schaffen. Ik ben benieuwd welke soundbar goed werkt met mijn nieuwe tv en een ps5.
Ik gebruik het voornamelijk voor gamen (PS5 en Switch), het kijken van films (blu-ray en dvd), en Netflix (misschien andere streaming diensten in de toekomst).
Zou iemand mij kunnen helpen hiermee. Ik heb nog geen budget want ik heb geen ervaring met soundbars.