Sinds oktober heb ik een OPPO Reno4 Pro 5G. Super fijne telefoon en ben er ook erg tevreden over, echter zijn er 2 dingen waar ik me aan stoor en ik denk dat ik het ergens in de instellingen moet kunnen oplossen, maar ik heb nog niet gevonden waar...
Ik heb al geprobeerd simpelweg het scherm uit te zetten tijdens het gesprek, maar bij de minste beweging springt het weer aan. Ook heb ik bij de instellingen aangegeven dat het scherm niet meer aan mag gaan tijdens bewegen, maar ook dan gebeurt het nog tijdens telefoongesprekken dat het scherm oplicht.
Heeft iemand een idee hoe ik het uit kan schakelen dat mijn telefoon tijdens het bellen bij de minste of geringste beweging oplicht? Ik hoor het heel graag!
Weet iemand of het mogelijk is om het uit te zetten dat deze combi ervoor zorgt dat de telefoon op trilstand gaat? Ik bedien mijn telefoon regelmatig op de tast (met handschoenen aan) als deze in mijn jaszak zit en dan druk ik de telefoon vaak weer ongewenst in trilstand.
Alvast dank!!
--- Vraag 1 ---
Op het moment dat ik aan het bellen ben licht het scherm ongewenst op. Hierdoor druk ik met mijn gezicht regelmatig knoppen in op het scherm. Zo demp ik regelmatig de microfoon tijdens het gesprek, maak ik screenshots of hang ik per ongeluk het gesprek op. Heel irritant en ik weet niet hoe ik dit op kan lossen. Ik heb al geprobeerd simpelweg het scherm uit te zetten tijdens het gesprek, maar bij de minste beweging springt het weer aan. Ook heb ik bij de instellingen aangegeven dat het scherm niet meer aan mag gaan tijdens bewegen, maar ook dan gebeurt het nog tijdens telefoongesprekken dat het scherm oplicht.
Heeft iemand een idee hoe ik het uit kan schakelen dat mijn telefoon tijdens het bellen bij de minste of geringste beweging oplicht? Ik hoor het heel graag!
--- Vraag 2 ---
Ik heb mijn telefoon het liefste in stille modus staan en daarbij ook geen trillen. Nu merkte ik dat het trillen af en toe spontaan aan lijkt te gaan. Blijkt dus als je volumeknop-naar-boven en uitknop tegelijk indrukt dat "trillen in stille modus" aan schakelt. Weet iemand of het mogelijk is om het uit te zetten dat deze combi ervoor zorgt dat de telefoon op trilstand gaat? Ik bedien mijn telefoon regelmatig op de tast (met handschoenen aan) als deze in mijn jaszak zit en dan druk ik de telefoon vaak weer ongewenst in trilstand.
-----
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met één van deze problemen of misschien zelfs met allebei!Alvast dank!!