Ik heb gister checkdisk gedraaid op mijn Windows 10, alleen heb ik een domme fout gemaakt. Het duurde mij te lang en heb ik tijdens dat de computer checkdisk deed opnieuw opgestart. Nu doet mijn start menu het niet meer, als ik het indruk staat er dat de start menu niet meer werkt en kritieke fout. Als ik de pc opnieuw wil instellen blijft die hangen op 44% dus dat lukt ook niet, ik heb geprobeerd om via usb op te starten in de bios en Windows opnieuw te installeren m, maar de bios herkent de usb wel, maar als ik dan via usb start, start hij gewoon normaal op in Windows in plaats van op de usb.
Ik heb tevergeefs geprobeerd om checkdisk opnieuw te draaien en fouten en bad sectors repareren aangechecked en helemaal af te laten maken, maar dat helpt niet.
Is er nog iets wat ik kan doen om de hdd te redden? Zoniet, als ik een ssd haal en installeer, hoe zet ik daar dan mijn Windows 10 op, herkent die mijn licentie dan nog wel? Op deze computer met de kapotte hdd heb ik vanaf Windows 7 naar w10 geüpgraded via media creation tool.
Ik heb tevergeefs geprobeerd om checkdisk opnieuw te draaien en fouten en bad sectors repareren aangechecked en helemaal af te laten maken, maar dat helpt niet.
Is er nog iets wat ik kan doen om de hdd te redden? Zoniet, als ik een ssd haal en installeer, hoe zet ik daar dan mijn Windows 10 op, herkent die mijn licentie dan nog wel? Op deze computer met de kapotte hdd heb ik vanaf Windows 7 naar w10 geüpgraded via media creation tool.