Hallo adjes 
Jullie hebben mijn reactie, welke volledig on-topic was, verwijderd en gelocked omdat jullie schijnbaar bang zijn om jullie werk als moderator te doen als mensen een mening verkondigen die niet aansluit op die van jullie zelf.
Maar in de haast zijn jullie vergeten om de inhoud van mijn volledig on-topic reactie te verwijderen bij deze reacties die mij in een quote citeren:
Han in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Iris1234 in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Razr in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
CornermanNL in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Stylze in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
mathy_ in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
D-Ed in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Frame164 in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
En in mindere mate ook:
TommyGun in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Ik hoop dat jullie deze post zien als kans om de censuur van een on-topic mening compleet toe te passen, en niet als een soort sarcastische kritiek op jullie willekeurige en ongetwijfeld ook intern besproken twijfelachtige beleid.
Het is uiteraard heel erg tof om te zeggen, als internethelden dat we met ons allen zijn, dat wij ook de wapens zouden oppakken tegen een buitenlandse invallende macht die 10x zwaarder bewapend en getraind is. Ik snap dat Tweakers.net de voorkeur heeft dat al deze mensen hun levens op het spel zetten en vooral niet de kans grijpen om zichzelf en hun geliefden in veiligheid te brengen.
Wederom, geen sarcasme. Ik ben voorstander van een complete vorm van censuur. Net zoals meneer Putin dat zou willen. Jullie zijn goed bezig!
Dank
Jullie hebben mijn reactie, welke volledig on-topic was, verwijderd en gelocked omdat jullie schijnbaar bang zijn om jullie werk als moderator te doen als mensen een mening verkondigen die niet aansluit op die van jullie zelf.
Maar in de haast zijn jullie vergeten om de inhoud van mijn volledig on-topic reactie te verwijderen bij deze reacties die mij in een quote citeren:
Han in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Iris1234 in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Razr in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
CornermanNL in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Stylze in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
mathy_ in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
D-Ed in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Frame164 in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
En in mindere mate ook:
TommyGun in "[ZT] Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne"
Ik hoop dat jullie deze post zien als kans om de censuur van een on-topic mening compleet toe te passen, en niet als een soort sarcastische kritiek op jullie willekeurige en ongetwijfeld ook intern besproken twijfelachtige beleid.
Het is uiteraard heel erg tof om te zeggen, als internethelden dat we met ons allen zijn, dat wij ook de wapens zouden oppakken tegen een buitenlandse invallende macht die 10x zwaarder bewapend en getraind is. Ik snap dat Tweakers.net de voorkeur heeft dat al deze mensen hun levens op het spel zetten en vooral niet de kans grijpen om zichzelf en hun geliefden in veiligheid te brengen.
Wederom, geen sarcasme. Ik ben voorstander van een complete vorm van censuur. Net zoals meneer Putin dat zou willen. Jullie zijn goed bezig!
Dank