Ik heb een Toshiba Qosmio X770 3D en heb een Windows herinstallatie gedaan. En dit heb ik nog een paar keer gedaan vanwege bovenstaande probleem in de titel.
Via UTP heb ik internet en via WIFI niet. Wifi adapter is een Qualcomm Athereos AR9002WB-1NG. Ik zie steeds een rood kruis staan.
Wat heb ik allemaal geprobeerd:
In de bios gekeken of er iets uit staat, niets gevonden van dien aard.
Adapter uitgeschakeld en 10 minuten gewacht en weer ingeschakeld, geen succes.
Toets FN en F8 ingedrukt waarmee je de de wifi adapter aan en uit kunt schakelen, geen succes.
Rechtsonder op internet icoon (wereldbol met klein streepje onderin) gedrukt geeft popup met opmerking "WIFI handmatig". Kan alleen nog kiezen voor 1,2,4 uur en een dag uitgeschakeld.
Bij apparaat beheer bij netwerkadapters staat hij er netjes tussen en geeft aan werkt correct.
Ik heb al op het net gezocht maar kom steeds uit op bovenstaande opties waar het fout kan gaan.
Laatste driver gedownload en geïnstalleerd, geen succes.
Heeft iemand nog meer tips of weet wat het kan zijn?
Via UTP heb ik internet en via WIFI niet. Wifi adapter is een Qualcomm Athereos AR9002WB-1NG. Ik zie steeds een rood kruis staan.
Wat heb ik allemaal geprobeerd:
In de bios gekeken of er iets uit staat, niets gevonden van dien aard.
Adapter uitgeschakeld en 10 minuten gewacht en weer ingeschakeld, geen succes.
Toets FN en F8 ingedrukt waarmee je de de wifi adapter aan en uit kunt schakelen, geen succes.
Rechtsonder op internet icoon (wereldbol met klein streepje onderin) gedrukt geeft popup met opmerking "WIFI handmatig". Kan alleen nog kiezen voor 1,2,4 uur en een dag uitgeschakeld.
Bij apparaat beheer bij netwerkadapters staat hij er netjes tussen en geeft aan werkt correct.
Ik heb al op het net gezocht maar kom steeds uit op bovenstaande opties waar het fout kan gaan.
Laatste driver gedownload en geïnstalleerd, geen succes.
Heeft iemand nog meer tips of weet wat het kan zijn?
Groetjes André,