Laptop bij Vobis?

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij mijn vader op het werk wordt een pc-prive project gehouden bij Vobis. Mijn vader wilt zich de Acer Travelmate 212TX aanschaffen. (prijs 3299,-)

Maar nu heb ik in een topic gelezen dat de highscreens van Vobis niet de beste zijn alsook hun kennis.

Wat moet ik tegen mijn vader zeggen: kopen of ga voor iets anders?

De laptop moet wel elke dag mee naar het werk.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vobis ?~?

ja hangt er vanaf welke vobis.
Bij welke vobis komt dit vandaan ?

Denk dat je straks aan de reakties wel kan zien hoe die vobis daar is !!

Oow ja mensen het gaat hier dus over de vobis in zijn woonplaats niet die van jou

Verwijderd

kopen bij een winkel die een betere reputatie heeft dan de voorjullie (tsjek de shop survey op twiekers.net)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Van Vobis krijg je altijd spijt, neem dat van me aan.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:28

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 23 augustus 2001 14:59 schreef Chevy454 het volgende:
Bij mijn vader op het werk wordt een pc-prive project gehouden bij Vobis. Mijn vader wilt zich de Acer Travelmate 212TX aanschaffen. (prijs 3299,-)

Maar nu heb ik in een topic gelezen dat de highscreens van Vobis niet de beste zijn alsook hun kennis.

Je hebt hier niet te maken met een Highscreen-laptop, maar met een Acer! Je zal dus waarschijnlijk ook gewoon de service van Acer krijgen en daar is volgens mij nix mis mee...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:40
Vobis altijd spijt ?? Dacht het niet!
Ik heb daar ooit een externe cd-brander gekocht , maar die viel op de grond nadat mijn laptop-tas een "fatal-error" kreeg. En ja, hij was kapot. Naar de winkel gegaan, en zonder morren gemaakt :) IK was erg blij met vobis.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 14:59 schreef Chevy454 het volgende:

Goede machine! Acers zijn lapTOPs.
Vobis is het verkeerde bedrijf maar bij Acer zelf is goede support.

• Chevy454
  • Niet online
Mijn vader wilt hem bij Vobis Roermond halen.
BTW zijn die Acers van degelijke kwaliteit?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Als je een laptop wil kopen, dan loopt voor de rest tog meestal de garantie via de fabrikant ipv via de winkel. Denk niet dat Vobis gaat zitten schroeven in een laptop. Waarschijnlijk zal je hem dan moeten opsturen voor reparatie naar Acer.

Verder zou ik hem kopen bij Vobis als je ALLEEN BIJ VOBIS korting krijgt en niet bij andere winkels, want Vobis i8s flink duur vind ik.

• Chevy454
  • Niet online
Ik kan dus tegen mijn vader zeggen dat hij de laptop met een ?gerust? hart kan kopen.

Het is helaas jammer dat hij verplicht is de laptop bij Vobis moet kopen. Ik had hem ook liever bij mijn vaste pc-boer gekocht maarja.

Overigens wil ik iedereen bedanken om te reageren!

Verwijderd

Hij kan hem kopen, als hij maar wel weet datie te veel betaalt. Ook valt niet op elke vobis te rekenen als je een probleempje heb. |:(

• Chevy454
  • Niet online
Hij kan em inderdaad kopen maar bij ik heb op de site van enkele (lokale) compuwinkels gekeken en daar kost ie ongeveer het zelfde. Een verschil van om en bij de 100,-
Mijn pa kan em wel in een paar keer betalen via het werk en bij een compushop moet hij het geld in een keer ophoesten.

Weet iemand of Vobis Roermond goed is?

Verwijderd

De spullen die ze hebben zijn zeker niet slecht. Ik heb alleen qua service geen goede ervaringen (ik ben trouwens niet de enige)

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Andre21

Inmiddels 39....

Hoi.
Ik heb bij Vobis gewerkt en de laptops van Acer zijn zeker aan te raden.
Echt hele betrouwbare goede apparaten.
EN duur zijn ze echt niet. Goedkoper dan Toshiba bijvoorbeeld..

Blender....

• Chevy454
  • Niet online
Die Acers kunnen toch tegen een stootje? (Ben niet van plan die van tafel te pleuren maar toch...)

Als ze bij Vobis maar kunnen zorgen dat de laptop stabiel met office overweg kan is het voor hem waarschijnlijk genoeg. (Moet natuurlijk ook nog met andere dingen overweg kunnen) Kan je ook op die laptop een beetje gaan spelen met c++?

mdkiller, wat bedoel je met service: slechte klantvriendelijkheid (is zeer belangrijk voor mijn vader) en/of beperkte of geen computerkennis?

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:36 schreef Andre21 het volgende:
Hoi.
Ik heb bij Vobis gewerkt en de laptops van Acer zijn zeker aan te raden.
Echt hele betrouwbare goede apparaten.
EN duur zijn ze echt niet. Goedkoper dan Toshiba bijvoorbeeld..
Klopt... ze (acer laptops) hebben wel een k*u*t*-serie gehad (502 ofzo...) maar ja, dat is nu over.
En als je er meteen een 3jaar on-site + helpdesk van acer bijneemt, dan loopt het zeker goed voor de komende 3 jaar!

:) :) :) :) :) :) :) :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:22 schreef Chevy454 het volgende:
Hij kan em inderdaad kopen maar bij ik heb op de site van enkele (lokale) compuwinkels gekeken en daar kost ie ongeveer het zelfde. Een verschil van om en bij de 100,-
Mijn pa kan em wel in een paar keer betalen via het werk en bij een compushop moet hij het geld in een keer ophoesten.

Weet iemand of Vobis Roermond goed is?
zie vorige post van mij. (on-site + helpdesk erbij nemen)
Dan gaat het niet meer via Vobis, maar via Acer... en meteen voor 3 jaar!!!! Dan moet je vader toch wel genoeg pc-kennis op hebben gedaan denk ik...

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:48
Euh, 't is toch je vaders PC? niet de jouwe? :P
laat 't 'm lekker uitzoeken joh :D okay, als jij er van plan bent gebruik van te maken neem dan geen vobis :)

http://www.paradigit.nl/
hebben ze een mooie ;) fl 4199 maar dan heb je ook wat :9~

• Chevy454
  • Niet online
De laptop wordt eigendom van mijn vader maar of ie hem ooit nog gaat zien... Neen, als ik de laptop ff nodig heb dan wil ik hem wel ff lenen. Als ik een laptop zou (moeten) kopen dan toch maar een Dell.

Ik denk dat mijn vader maar 1 jaar garantie neemt want hij is van plan een laptop verzekering af te sluiten. Is veel goedkoper dan 3 jaar garantie. Plus een verzekering heeft ook vele voordelen: als je hem laat vallen (of iemand anders) dan heb je waarschijnlijk geen garantie.

Verwijderd

[b]mdkiller, wat bedoel je met service: slechte klantvriendelijkheid (is zeer belangrijk voor mijn vader) en/of beperkte of geen computerkennis?
De klantvriendelijkheid is goed hoor. Maar volgens mij weten ze niks van hun vak.

Ik kwam een keer aanlopen met een kapotte modem, en wilde kijken of zij er nog wat aan konden doen (wie weet). Dus zij dat ding helemaal checken. Zeggen ze: er is niks kapot, dus het is uw moederbord. Een nieuwe kost 1000 piek, loopt u maar mee. :?

Een dag later heb ik een nieuwe modem gekocht en hij deed het weer. Vandaar mijn hekel aan vobis.
De spullen die ze hebben zijn zeker wel goed. Alleen je moet er zelf alles vanaf weten en 'hun' niet om advies vragen.

Ik denk dat de Acer Travelmate 212TX een kwalitatief goed laptop-je is. Alleen betaal je te veel. (Niet aan je vader vertellen, want wat boeit jou dat nou >:))
Pagina: 1