ik ga eerdaags Desktop Theater 2200 van creative kopen 
maar ik heb geen idee welke geluidskaart
hij mag ongeveer 250/300$$$ zijn
maar ik heb geen idee welke geluidskaart
hij mag ongeveer 250/300$$$ zijn
Van de T.net frontpage gepluktDe Audigy processor zal 4x meer rekenkracht in zich dragen dan concurrerende geluidsprocessoren en een nieuwe versie van het EAX-geluidsformaat: EAX Advanced HD. Deze nieuwe vorm van EAX-enhanced geluid kan maximaal 4 omgevingsspecificaties tegelijkertijd verwerken, tegen 1 in de huidige versie van EAX, zoals verwerkt in de EMU10K chip die te vinden is op alle Soundblaster Live! kaarten. Ook de andere nieuwe EAX features lijken een grote stap vooruit:
Dus je moet rekening houden met minimaal 250 piek voor een kaartje met die chip.Er zullen maar liefst vier verschillende versies op de markt komen, van de 250 dollar kostende Audigy Platinum eX tot de MP3+ en X-Gamer modellen die net onder de honderd dollar zitten
Hoezo dat dan? Affijn, je moet de Sb-Live Player 5.1 kopen. Ik heb dezelfde combo en ben er dik tevreden mee. Zeker het geld waard.Op donderdag 23 augustus 2001 15:04 schreef Jag het volgende:
Ik verklaar je voor gek dat je de DTT2200 gaat kopen, maar goed, stel je gaat dat toch doen, dan moet je natuurlijk de SB Live 5.1 kopen, die set en geluidskaart horen gewoon helemaal bij elkaar.
Verwijderd
Ik ook.Op donderdag 23 augustus 2001 15:04 schreef Jag het volgende:
Ik verklaar je voor gek dat je de DTT2200 gaat kopen, maar goed, stel je gaat dat toch doen, dan moet je natuurlijk de SB Live 5.1 kopen, die set en geluidskaart horen gewoon helemaal bij elkaar.
Omdat die wel een smak geld meer kost. De DTT3500 kost d8 ik 999 piekOp donderdag 23 augustus 2001 15:09 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik ook.
Waarom niet de DTT3500?
Tuurlijk is die beter, want de audigy is gewoon een SBLive kaartje met betere chips en wat meer opties. Hij bevat alle mogelijkheden van de SBLive serie plus wat extra's.Op donderdag 23 augustus 2001 15:10 schreef KIMBLE het volgende:
en is audigi (de goedkoopste) beter dan die sblive??
Verwijderd
Eh Klopt. Maar ik denk in beursprijzen en jij in winkelprijzen. Het is dat ik zelf de dtt 2500 al een paar maanden heb maar een collega van me kocht begin dit jaar op de beurs van Ehv de dtt 3500 voor 599,00 (zonder kaart) (was van een Duitser)Op donderdag 23 augustus 2001 15:13 schreef Psychoot het volgende:
[..]
Omdat die wel een smak geld meer kost. De DTT3500 kost d8 ik 999 piek
If i'm wrong correct me, maar iig meer dan 500 wat de DTT2500 kost en de DTT2200 250piek
Verwijderd
Je bent natuurlijk niet gek, maar ik vind het iig geen verstandige aankoop. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar lees ff deze topic. Dan maak je iig nog een beetje een gefundeerde keuze.Op donderdag 23 augustus 2001 15:09 schreef KIMBLE het volgende:
en waarom ben ik gek dat ik die dtt2200 ga kopen??
Das waar maar hij zal hem waarschijnlijk ook in de winkel gaan halen. En de beurs komt niet iedere dag langs jammer genoegOp donderdag 23 augustus 2001 15:25 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Eh Klopt. Maar ik denk in beursprijzen en jij in winkelprijzen. Het is dat ik zelf de dtt 2500 al een paar maanden heb maar een collega van me kocht begin dit jaar op de beurs van Ehv de dtt 3500 voor 599,00 (zonder kaart) (was van een Duitser)![]()
Ze vlogen daar weg natuurlijk want de anderen op de beurs waren een stuk duurder (was op de laatste dag tegen sluitingstijddus hij zal ze wel niet mee naar huis hebben willen nemen).
Bovenstaande is niet een uitzondering. Heb het vaker gehoord en zelf meegemaakt met geheugen.
Verwijderd
Tis nu vakantie voor ze maar ik ben al sinds juli aan het sparen voor de beurs eind septemberOp donderdag 23 augustus 2001 16:31 schreef Psychoot het volgende:
[..]
Das waar maar hij zal hem waarschijnlijk ook in de winkel gaan halen. En de beurs komt niet iedere dag langs jammer genoeg
Verwijderd
Ja echt wel. Wil een compleet nieuw systeem maar moet met de trein naar huis ...Op donderdag 23 augustus 2001 16:40 schreef Psychoot het volgende:
Je kunt ook een vrachtwagen met hardware meenemen
Bespaart je waarschijnlijk nog meer, of was dat je bedoeling daar bij de beurs