Hallo allemaal,
Ik zoek een?
geschikte router en overige benodigdheden voor het aansluiten op een attema ftu, geschikt voor een glas verbinding van Delta.
Wat is je budget?
200-400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur voor merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het gaan gebruiken om mijn huidige delta genexis router te vervangen.
Momenteel maak ik gebruik van de standaard genexis router van Delta, icm met een tp-link deco set als draadloze mesh oplossing. De deco's en de genexis hebben regelmatig ruzie met elkaar met als resultaat een niet functionerend netwerk. 2 van de 3 deco's zijn bedraad. Dit is slechts 1 van de redenen voor het vervangen van de standaard router.
Het liefst zoek ik een oplossing:
- waarmee ik bij delta ook op het xgs-pon netwerk gebruik kan maken van de hardware, natuurlijk is omwisselen van een sfp(+) module daarbij noodzakelijk. Ergens dit jaar bestaat er de mogelijkheid dat het netwerk wordt aangepast naar xgs-pon
- zo min mogelijk kastjes heb (het zit in de woonkamer)
- die geen actieve koeling nodig heeft
- die beschikt 8 LAN aansluitingen (2 pc, 2 tv, 2 tbv de deco punten, 2 spare)
Momenteel heb ik een 1 gbit internet abonnement + tv, die wil ik natuurlijk volledig kunnen benutten.
Ik zoek een?
geschikte router en overige benodigdheden voor het aansluiten op een attema ftu, geschikt voor een glas verbinding van Delta.
Wat is je budget?
200-400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur voor merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het gaan gebruiken om mijn huidige delta genexis router te vervangen.
Momenteel maak ik gebruik van de standaard genexis router van Delta, icm met een tp-link deco set als draadloze mesh oplossing. De deco's en de genexis hebben regelmatig ruzie met elkaar met als resultaat een niet functionerend netwerk. 2 van de 3 deco's zijn bedraad. Dit is slechts 1 van de redenen voor het vervangen van de standaard router.
Het liefst zoek ik een oplossing:
- waarmee ik bij delta ook op het xgs-pon netwerk gebruik kan maken van de hardware, natuurlijk is omwisselen van een sfp(+) module daarbij noodzakelijk. Ergens dit jaar bestaat er de mogelijkheid dat het netwerk wordt aangepast naar xgs-pon
- zo min mogelijk kastjes heb (het zit in de woonkamer)
- die geen actieve koeling nodig heeft
- die beschikt 8 LAN aansluitingen (2 pc, 2 tv, 2 tbv de deco punten, 2 spare)
Momenteel heb ik een 1 gbit internet abonnement + tv, die wil ik natuurlijk volledig kunnen benutten.
[ Voor 6% gewijzigd door Un_Rated_NL op 25-02-2022 15:52 ]