"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Owner of DBIT Consultancy
wordt vertaald naar "miljoenen orders".
Misschien moet ik ook maar eens beter lezen, net als de schrijver van het artikel

[ Voor 18% gewijzigd door sypie op 25-02-2022 13:21 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ok, +1 weer wegsypie schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:20:
Toch ook wel grappig/triest dat [quote]Insgesamt konnten wir die Daten von über 1.000.000 Bestellungen, den dazuhörigen 200.000 Kund*innen sowie Fahrer*innen abrufen.[/quote]
wordt vertaald naar "miljoenen orders".
Misschien moet ik ook maar eens beter lezen, net als de schrijver van het artikel

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ah!
submitter
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
plan: Nieuwsredactie Tweakers heeft plek voor een freelancer en een stagiairSirRosencrantz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:25:
Ik weet niet precies wat hier fout is gegaan, maar jullie hebben helemaal gelijk en ik heb het artikel offline gehaald,
Is die stageplek niks voor jou?