Toon posts:

Teams leden verbergen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2022
We zoeken binnen teams een manier om met klanten te kunnen samen werken.
Dit gaat vooral voor uitwisselen van een excel actielijst. Op dit moment tuigen we voor elke klant een eigen teams op. Maar dit lijkt me moeilijk te beheren op lange termijn.
Mijn idee was om 1 team op te maken met een voor elke klant een privaat kanaal en klant is alleen maar lid van zijn eigen privaat kanaal. Ze mogen elkaar niet zien en ook niet zien wie er nog gast is.

Even ik loop tegen 2 grote issues aan:
1. Algemeen kanaal ....
-> kan ik voorkomen dat ze dit zelf gaan gebruiken ...

2. Ledenlijst verbergen ...
--> kan ik voorkomen dat ze de ledenlijst opvragen van de teams en dan de contact gegevens van andere klanten zien. Als optie 2 niet af te schermen is dan zullen we het op de moelijk te beheren manier moeten gaan doen.

Heb al wat rond gezien maar nergens vind ik echt iets wat me helpt, of dat echt de oplossing geeft.

Because Great minds Think alike

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat staat zo ongeveer haaks op het uitgangspunt van MS Teams. Je wilt een Team eeuhm per team.

Waar zit je pijn qua moeilijk beheren?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2022
vanaf mijn standpunt gekeken is dat 1 team gaat over zelfde lijsten voor verschillende klanten.

Because Great minds Think alike

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-02 16:51

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Excel actielijst kan je gewoon delen via OneDrive, je kan hier ook in samenwerken. Daarnaast zijn er betere oplossingen om met cliënten te communiceren dat middels een opzet binnen Teams, Teams is hier namelijk niet voor gemaakt.

Er zijn voldoende oplossingen om bijvoorbeeld een chat met je cliënt te starten, hier de link van OD in te delen en hier de rest van het team (semi)anoniem aan vast te plakken.

Wabbawabbawabbawabba

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

djack schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:33:
vanaf mijn standpunt gekeken is dat 1 team gaat over zelfde lijsten voor verschillende klanten.
Die mensen kunnen toch gewoon toegang krijgen tot elk team?

Maar inderdaad, als het gaat om 1 of enkele Excelfiles, wil je 'gewoon' alleen die met alleen de juiste mensen delen via Sharepoint/Onedrive.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:53
Als je dit soort dingen via Teams gaat doen is het vragen op problemen, je zou per klant een sharepoint site kunnen aanmaken en daar de klantdata in kunnen hangen.

👩‍🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee