"steekworden" in advertenties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
hele simpele vraag:
Is het gebruik van een lap steekwoorden toegestaan bij V&A advertenties?
Zo nee, kan ik dit dan gewoon melden via de "Meld misbruik" knop? (ookal is het misschien niet echt misbruik te noemen)
voorbeeld

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik vraag me eerder af of genoemd account een bedrijfsaccount is, gezien het bedrijfsmatig is wat daar gebeurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-07 16:16
Ik vind steekwoorden niet zo erg (zeker niet als het helpt voor betere zoekresultaten), maar ze moeten wel van toepassing zijn op de advertentie.
Dus "DDR5" is een misleidend steekwoord, als de advertentie een DDR4 machine aanbiedt.

In dit specifieke voorbeeld zitten er veel misleidende steekwoorden.
Niet zo tof.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:07
vind het vooral raar dat de steekwoorden bijna allemaal componenten zijn die er niet inzitten... Als je specifiek zoekt op i9 12900K ofzo dan wil je toch niet een machine met een Ryzen 9 kopen anders zou je daar wel op zoeken

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:40
iCore schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:
vind het vooral raar dat de steekwoorden bijna allemaal componenten zijn die er niet inzitten... Als je specifiek zoekt op i9 12900K ofzo dan wil je toch niet een machine met een Ryzen 9 kopen anders zou je daar wel op zoeken
Dat heb je nu al als mensen in hun tekst zetten "wegens upgrade naar 3080" oid, dit stiften is gewoon irritant en zou niet moeten mogen. Heeft ook niemand wat aan

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 25-02-2022 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:49

OMD

Er staat ook NEGEER: en dan de trefwoorden.

Is dus voor een advertentie waarbij hij niet gevonden wilt worden op die woorden. Wat dat doet in V&A is mij een raadsel. Ziet er uit als een automatische advertentiemaker en die gewoon koppelt aan meerdere marketplaces oid?

[ Voor 35% gewijzigd door OMD op 25-02-2022 12:00 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
OMD schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:59:
Er staat ook NEGEER: en dan de trefwoorden.

Is dus voor een advertentie waarbij hij niet gevonden wilt worden op die woorden. Wat dat doet in V&A is mij een raadsel. Ziet er uit als een automatische advertentiemaker en die gewoon koppelt aan meerdere marketplaces oid?
Ik denk niet dat het Tweakers search system ''negeer'' snapt. En zonder die woorden word z'n pc ook niet gevonden op DDR5 als er geen DDR5 in zit. + In de steekwoorden sectie staat ook ''gaming pc, design pc'' etc etc, daar wil ie volgensmij juist wel op gevonden worden.

Volgensmij is de 'negeer' gewoon voor de mensen die het lezen.

[ Voor 9% gewijzigd door iCore op 25-02-2022 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:49

OMD

iCore schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:14:
[...]

Ik denk niet dat het Tweakers search system ''negeer'' snapt. En zonder die woorden word z'n pc ook niet gevonden op DDR5 als er geen DDR5 in zit. + In de steekwoorden sectie staat ook ''gaming pc, design pc'' etc etc, daar wil ie volgensmij juist wel op gevonden worden.

Volgensmij is de 'negeer' gewoon voor de mensen die het lezen.
Tweakers kan er ook niets mee. Vandaar dat ik zeg een automatische advertentie maker.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
Ik had een V&A melding gemaakt voor de voorbeeld advertentie, dit krijg ik net terug van Tweakers:
Je melding voor een V&A-advertentie is afgehandeld, de advertentie is ondertussen verwijderd.
M'n v&a melding was: ''Misleidende steekwoorden spam onderkant van advertentie tekst''

[ Voor 17% gewijzigd door iCore op 25-02-2022 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-07 19:54

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nee, dit soort onzin willen we niet in advertenties zien.

"Je" (niet jij persoonlijk ;)) schrijft maar een fatsoenlijke tekst met wat er in zit en niet wat nu allemaal populair is en wat er niet in zit.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1