3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Ik ervaar hetzelfde. Loopt Rusland al te ddossen?
Hier heb ik dezelfde ervaring sinds gisteravond.
Dacht al dat het aan mij lag, maar op al mijn devices, en zelfs via een andere provider blijft het stroperig.
Dacht al dat het aan mij lag, maar op al mijn devices, en zelfs via een andere provider blijft het stroperig.
Blijkbaar is er een database gecrashed. Zoals je ziet doet de fallback het op zich prima, maar helaas wordt er bij elke pageview wel eerst even gekeken of die uitgevallen database het nog doet. En dat duurt even...
Ah ik dacht dat er weer een kindje met een DDoS-attack bezig was ofzo.
Is echt vreselijke irritant dit....
Virussen? Scan ze hier!
Voelt een beetje als internet uit de inbeltijdwildhagen schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:53:
Ah ik dacht dat er weer een kindje met een DDoS-attack bezig was ofzo.
Wat hadden wij het toen zwaar
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Maar wél met mooie geluidjesVorkie schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:55:
[...]
Voelt een beetje als internet uit de inbeltijd
Wat hadden wij het toen zwaar
Virussen? Scan ze hier!
Bij mij zorgt dat Rusland topic ervoor, dat de webbrowser op de telefoon blijft hangen: als je eventjes nuttige zaken gaat doen, i.p.v. een topic lezen. Zijn er alweer 100+ nieuwe berichten gepost en dat kan de internetbrowser helemaal niet aan 
Dan loopt ie vast, want nadat ik op de 65+ berichten klik zijn er weer 65+ berichten geplaatst en dat vind Google Chrome schijnbaar niet leuk. Al een paar keer is de app er gewoon door blijven hangen v
Dan loopt ie vast, want nadat ik op de 65+ berichten klik zijn er weer 65+ berichten geplaatst en dat vind Google Chrome schijnbaar niet leuk. Al een paar keer is de app er gewoon door blijven hangen v
Pagina: 1