Inhoud WD CLoud kopiëren naar USB WD externe harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 1.221 views

Vraag

• michelle
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-03-2022
Mijn vraag
...
Ik wil graag alle foto's die ik in mijn WD CLoud heb staan kopiëren naar mijn usb WD externe harde schijf, zodat ik een extra back up heb van alles. Hoe doe ik dit?

Relevante software en hardware die ik gebruik

NAS: WD X2 Ultra. Ik heb net de update os5 gedaan.
Ik werk met windows 10.
Ik wil alles kopiëren naar een portable externe harde schijf (usb) WD Elements.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen? Alvast hartelijk dank!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 20:45
In de WD Cloud de mappen selecteren, kopiëren en plakken op de WD externe harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpza
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 09-12-2023
Kopieren vanuit WD Mycloud lijkt niet te lukken, omdat er geen optie kopieren bij WD Mycloud bestaat. Je hebt alleen de keus het hele bestand vanuit WD Mycloud naar een ander medium te verplaatsen. Dat betekent dat het daarna niet meer op WD Mycloud aanwezig is. Dat is een uiterst ongewenste situatie omdat als er tijdens het verplaatsen mogelijk wat fout gaat je alles kwijt bent, dus ook het reserve bestand op WD Mycloud.

[ Voor 0% gewijzigd door jpza op 09-12-2023 10:47 . Reden: Correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-07 19:38
Is WD Mycloud puur een webgebaseerd iets? Of kun je een app installeren waardoor je de bestanden lokaal beschikbaar hebt?

Hoe open je een afbeelding van WD Mycloud in een lokaal programma zoals Paint?

Euhm... \n ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:23
Je kunt toch gewoon in je PC een share aanmaken op die WD Cloud en dan met de FileManager een kopie van de bestanden naar die USB disk maken?
Je moet die Usb disk wel aan je PC hangen en niet aan die WD Cloud, dat laatste gaat niet werken.

https://support-en.wd.com...21QaTJLdEk4VUElMjElMjE%3D

[ Voor 9% gewijzigd door Ben(V) op 09-12-2023 12:50 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-08 05:48

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:Het lijkt mij weinig nuttig om een bijna twee jaar oud topic omhoog te halen, waarbij de topic starter bijna even lang al niet meer actief lijkt te zijn op GoT. Sowieso raden wij het af dergelijk oude topic's omhoog te halen, als je tegen een vergelijkbaar probleem aanloopt si het beter een eigen nieuwe topic aan te maken.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.