Cheat ban Fortnite

Pagina: 1
Acties:

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 10:52
Mijn oudste zoon vond het een goed idee om wat cheat programma's te installeren op zijn PC en nu is hij dus zijn Fortnite account kwijt.

Hierop zijn PC nagekeken en hier en daar wat verwijdert. (oa. Autoclick) en wat programma's met aimbot software. Nu dacht ik dat alles eraf was maar toch werd hij nog van servers afgegooid.

Hierop een nieuwe windows install gedaan maar hij blijft dus van de servers afgegooid worden.

Is er een programma waarmee ik zijn computer kan scannen en verwijderen van cheatsoftware?

(Ja inmiddels heeft hij wel door wat hij heeft aangericht bij zichzelf)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 15:31
Als je een volledige nieuwe install hebt gedaan zou het eraf moeten zijn. Misschien dat er op IP wordt gechecked omdat daar al eerder vanaf gecheat is?

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-05 08:00
Zit jouw probleem niet aan hun kant, dat je geen gebruik meer mag maken van de server of het account geblokt is? Wellicht een mailtje richting Epic?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:34

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:08

g0tanks

Moderator CSA
Waarschijnlijk heb je een hardware ban gekregen. Windows opnieuw installeren of van ip-adres veranderen helpt dan niet, omdat Fortnite kijkt naar de hardware ID van je computer en ziet dat er eerder mee is gecheat.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:11

Echt niet.

Gewoon niet.

Het account zal ook gemarkeerd zijn als cheater account, me dunkt?

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 10:52
Bedankt voor de snelle reacties,

Ik ga even deze opties af en mocht ik nog vragen hebben dan kom ik terug op de lijn.
Pagina: 1