Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga met het nieuwe systeem gamen en streamen ik speel valorant Fortnite en assians creed en F1
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €1700 kosten inclusief verzendkosten en Windows 11 home
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee er zijn geen componenten die ik ga meenemen naar mijn nieuwe pc want dit is namelijk mijn eerste build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil minimaal 16gb aan ram en 1 tb aan ssd en een goede videokaart en cpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja Lian li en amd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik wil de Lian li o11 dynamic mini ( het liefst snow edition) en ik wil de Lian li sl 120 fans en ik hou van rgb en als het kan wil ik ook nog een liquid cooler
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overclocken denk ik
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag het beste voor de prijs en ik ontvang graag feedback want zo kom ik aan meer kennis ik heb ook al een pc partpicker list maar daar ben ik erg onzeker over https://nl.pcpartpicker.com/user/jurien/saved/#view=wH3Zcf dat was het
Ik ga met het nieuwe systeem gamen en streamen ik speel valorant Fortnite en assians creed en F1
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €1700 kosten inclusief verzendkosten en Windows 11 home
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee er zijn geen componenten die ik ga meenemen naar mijn nieuwe pc want dit is namelijk mijn eerste build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil minimaal 16gb aan ram en 1 tb aan ssd en een goede videokaart en cpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja Lian li en amd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik wil de Lian li o11 dynamic mini ( het liefst snow edition) en ik wil de Lian li sl 120 fans en ik hou van rgb en als het kan wil ik ook nog een liquid cooler
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overclocken denk ik
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag het beste voor de prijs en ik ontvang graag feedback want zo kom ik aan meer kennis ik heb ook al een pc partpicker list maar daar ben ik erg onzeker over https://nl.pcpartpicker.com/user/jurien/saved/#view=wH3Zcf dat was het