Toon posts:

Beeld valt weg als ik in windows bezig ben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een tijdje in windows bezig ben valt mijn beeld opeens helemaal weg en gaat monitor in standby stand. Als ik dan de monitor uit en aan zet zie ik nog steeds niks dus moet ik me pc resetten. Ik heb trouwens een geforce2 GTS kaart en iiyama monitor.

Weet iemand hoe dit komt?

• sab
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2025

sab

Als je een tijdje bezig bent of als je een tijdje niet bezig bent?

eruditio ergo valesco

Verwijderd

Topicstarter
Uh als ik een tijdje gewoon in windows aan het werk ben wordt valt het beeld weg en gaat monitor op stanby.

En als ik een tijdje niet bezig ben op me pc dan wordt het beeld helemaal raar, ook al heb ik screensaver aanstaan. Dan krijg ik allemaal rare gekleurde strepen in me beeld, net of me bureaublad met een grote verfkwast bewerkt is.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 14:58 schreef Maffioso het volgende:
En als ik een tijdje niet bezig ben op me pc dan wordt het beeld helemaal raar, ook al heb ik screensaver aanstaan. Dan krijg ik allemaal rare gekleurde strepen in me beeld, net of me bureaublad met een grote verfkwast bewerkt is.
IS dat niet je screensaver? :)

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 23:53
Misschien voor de hand liggend maar zitten de stekkers er goed in? Standby tijd goed gezet... dus op nooit uitgaan? Staan er boxen naast je scherm of tegen je scherm aan? Ligt er geen adapter tegen je scherm (Deze zijn ook magnetisch)?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

En wat voor Mobo gebruik je in je systeem?

Ik had dit soort problemen ook vaak met mijn Abit Kt7a :(

Verwijderd

Topicstarter
Misschien voor de hand liggend maar zitten de stekkers er goed in? Standby tijd goed gezet... dus op nooit uitgaan? Staan er boxen naast je scherm of tegen je scherm aan? Ligt er geen adapter tegen je scherm (Deze zijn ook magnetisch)?
Deze problemen zijn het jammer genoeg niet...
Het valt me trouwens ook op dat het alleen in windows gebeurt, want als ik een paar uur achter elkaar zit te gamen gebeurt het niet.

Mobo is trouwens een MSI K7T-266 Pro en videokaart is een Gainward CARDexpert GeForce II GTS /400 TV-out.
Pagina: 1