[TNET/survey] Aub deze survey bekijken

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb voor het gemak maar een generaal draadje geopend. Indien niet mee eens: SLOTje!

Mijn eerste survey-bekijk-verzoek in deze draad:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1370

De beoordelingen van Tweaker300 steken heel erg af bij de andere beoordelingen. Daarnaast heeft hij minsten driemaal een bijna perfecte beoordeling gegeven. Ik vind dit verdacht! Lijkt er bijna op dat Tweaker300 deze winkel beter uit de survey wil laten komen dan dat ze daadwerkelijk is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hij heeft verschillende hostnames :?
Account sharing oid?

• pven
  • Niet online
Als dit soort meldingen niet interessant is, laat het dan aub ff weten zodat ik ze in het vervolg niet meer zal plaatsen. :Z

(Geen communicatie is ook een vorm van communicatie...)

Verwijderd

sorry, had dit draadje nog niet gezien. Ik zal iig de twee oudste reacties verwijderen en bij de eerste reactie de cijfers van service/kennis verwijderen.

• pven
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 10:20 schreef RobinVR het volgende:
sorry, had dit draadje nog niet gezien. Ik zal iig de twee oudste reacties verwijderen en bij de eerste reactie de cijfers van service/kennis verwijderen.
Geeft allemaal niet zo gek veel, maar als ik na enkele dagen nog geen reactie op mijn draadje zie, dan wordt het zo frustrerend.

Dank! :)

• pven
  • Niet online
Survey van Koopcitee

Quote van jazzy (incl. zijn quotes):
Mooie site, erg overzichtelijk en voor zover ik weet misschien wel de goedkoopste van Nederland. Mij zien ze daar vaker terug!

Natuurlijk zien ze je daar terug, je werkt er immers:
Gepost door egf1 - Maandag 27 Augustus 2001 - 09:59 - Hostname: mail.citee.nl
De zaken gaan schijnbaar slecht bij Koopcitee... |:(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Jouw reactie was wel weer humor :)

Ik heb ze beiden getrashed nu...

Ook nog ff eentje van die tweaker300 getrashed.

Bericht hierboven

• pven
  • Niet online
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1302 (EuroPC)

De laatste paar reacties kunnen ze net zo goed via ICQ of mail worden afgehandeld.
Gepost door marcus999 - Zondag 19 Augustus 2001 - 16:47 - Hostname: i2038.vwr.wanadoo.nl
Helemaal top jongen, fijn dat je het zo sportief opneemt.

Gepost door mickey mouse - Zondag 19 Augustus 2001 - 15:48 - Hostname: node19ab.a2000.nl
Marcus999, wat een s**kel ben jij ook maar goed, ik geef wel weer een bericht aan T.net Crew....
Laat ik de bovenste weghalen goed ??? (en deze dan ongetwijfeld ook)

Gepost door tiswaar - Zondag 19 Augustus 2001 - 15:04 - Hostname: 17dyn156.com21.casema.net
Daar gaan we weer.

Gepost door marcus999 - Zondag 19 Augustus 2001 - 14:38 - Hostname: p2517.vwr.wanadoo.nl
Ik dacht dat je maar 1 survey mocht geven mickey......
edit:
Ff quotes toegevoegd.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Opgeruimd staat netjes, ik ga er echter wel over nadenken om zowel marcus999 als mickeymouse de rechten te ontnemen shopsurveys in te vullen, die gasten zorgen mij voor te veel problemen. Elke keer weer moet ik (of iemand anders) de discussie tussen die 2 opruimen...

Bericht hierboven

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 22:12
Ook erg opvallend dat diegene nog geen enkele post op tweakers heeft gezet, maar wel een shopsurvey voor die shop.

Misschien moet er oor maar een een systeem komen dat je pas bij b.v. 50 posts een shopsurvey mag invullen ipv na 2 weken.

• pven
  • Niet online

Tweaker300 laat weer eens van zich zien/horen.

Hij/zij heeft driemaal een nagenoeg perfecte beoordeling gegeven. Eenmaal lijkt mij (=persoonlijke mening) voldoende, alhoewel ik mijn twijfels heb of Tweaker300 uberhaupt ooit iets bij die shop heeft besteld.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mischien heeft hij veel geld :)
Hij besteld idd wel erg veel met erg hoge waarderingen...
En als je naar de andere waarderingen kijkt van andere kopers zie ik heel erg veel 4-en en 5-en

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 28 augustus 2001 12:52 schreef BigB het volgende:
Mischien heeft hij veel geld :)
Hij besteld idd wel erg veel met erg hoge waarderingen...
En als je naar de andere waarderingen kijkt van andere kopers zie ik heel erg veel 4-en en 5-en
Veel bestellen en hoge waarderingen geven kan uiteraard, maar de manier waarop Tweaker300 dit doet, is op zijn zachtst gezegd dubieus.

• pven
  • Niet online
En weer een: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2211

Hier staan twee (zeer negatieve) beoordelingen van dezelfde gebruiker (IP en email-adres zijn hetzelfde); deze zijn kort na elkaar gepost.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

* Femme heeft ff lopen schoffelen.

• pven
  • Niet online
In http://www.tweakers.net/shopsurvey/187 staan opvallend veel usernamen die met 'SS:' beginnen. Is dit toeval of is er een update-je mis gegaan?

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 23:35
Da's volgens mij van de periode dat je je nog niet hoefde/kon registreren op t.net; je vulde dan een naam naar keuze in. Bij de overzetting naar het nieuwe systeem zijn die oude namen omgezet in de naam met SS: ervoor.

Je ziet in oude postings ook nog wel oude reacties zonder usernaam, dat komt dacht ik ook hierdoor. Misschien een idee om daarvoor nog 's een user 'Oude reactie' oid aan te maken?

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 04 september 2001 14:38 schreef Jelle Niemantsverdriet het volgende:
Da's volgens mij van de periode dat je je nog niet hoefde/kon registreren op t.net; je vulde dan een naam naar keuze in. Bij de overzetting naar het nieuwe systeem zijn die oude namen omgezet in de naam met SS: ervoor.
Dank voor de uitleg!

Blijft er nog eentje over:
Op dinsdag 04 september 2001 09:47 schreef pven het volgende:

Men is aan het chatten.

• Floor-is

Floor-is

5.2

En daar heb ik net de grasmaaier overheen gejaagd :)

Bericht hierboven

• pven
  • Niet online
Floris is held van de dag! :)

Ik heb er weer eentje: http://www.tweakers.net/shopsurvey/1896

Kees Mot klaagt dat er een reactie van hem is verdwenen; daar heeft hij inmiddels al twee reacties aan besteed.
Gepost door Kees Mot - Donderdag 6 September 2001 - 12:57 - Hostname: ed-210-091.box.nl
edit:
mijn reactie van 5 september is dus zomaar zonder pardon verwijderd!!!

Gepost door Kees Mot - Donderdag 6 September 2001 - 12:55 - Hostname: ed-210-091.box.nl
Krijg nou niks...ik heb hier gisteren een reaktie geplaatst over Tweakshop dat ik al geruime tijd zit te wachten op uitbreiding van het assortiment (hier heb ik ze een behoorlijke tijd geleden over benaderd) en dat zou spoedig gebeuren. Er is echter nog steeds niets toegevoegd en dat is dus mijn ervaring met Tweakshop! Ik heb bewust geen cijfers gegeven omdat ik tot op heden alleen deze ervaring heb en dus vergeefs zit te wachten op uitbreiding. Mag dit soms niet gemeld worden????
edit:
Dit is inmiddels 'opgelost' door Mark Timmer.

Pagina: 1