Ik zoek een AIO laserprinter:
- kleur
- ADF dubbelzijdig
- relatief snel
- WIFI
- bekender merk waar ik garantie/hulp op kan hebben
- stabiel
- goede ondersteuning qua drivers/integratie
- Breedte: max 50cm - Lengte: max 53cm
Nice to have:
- mobiel printen (apple)
- toners te verkrijgen via 123inkt
Wat is je budget?
Ik wil voor kwaliteit wel iets meer betalen, maar 1000€ is echt wel de limiet. Als prijs/kwaliteit er iets rond 300€ zit, is dat ook goed natuurlijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb momenteel een Xerox WorkCentre 6515DNI
Op zich ben ik tevreden over de printkwaliteit. De setup was niet zo makkelijk om goed te krijgen, maar het is gelukt.
Waar ik niet over te spreken ben ik de level van support. Daar kan je eigenlijk naar fluiten.
Ook vertoont de ADF momenteel storing 065-225, wat blijkbaar het rollersysteem of iets is wat moet vervangen worden en zoveel als een nieuwe printer zou kosten. Reports op internet gaan erover dat dit bij heel veel mensen voorkomt, zelfs om de 3 maanden en het gewoon een fout in de bouwkwaliteit is.
Ik heb er dus mijn buik van vol, en heb echt wel ADF nodig.
Dus geen Xerox hier meer aangezien ik geen support hiervoor krijg en een algemeen mankement in de printer niet opgelost wordt.
Af en toe reageert de printer niet meer. Dan moet ik hem volledig van de stroom halen en werkt hij weer.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een eenmanszaak, dus moet regelmatig veel facturen scannen die dan ofwel
- rechtstreeks vanuit mijn boekhoudprogramma kunnen gescanned worden
- naar een email gestuurd kunnen worden
- of op mijn NAS geplaatst kunnen worden
Echter druk ik ook af en toe een foto voor de kindjes af.. normale andere dingen
Ik zou dus effectief een DEGELIJK toestel willen, en daarom deze post om even jullie ervaring te horen
- kleur
- ADF dubbelzijdig
- relatief snel
- WIFI
- bekender merk waar ik garantie/hulp op kan hebben
- stabiel
- goede ondersteuning qua drivers/integratie
- Breedte: max 50cm - Lengte: max 53cm
Nice to have:
- mobiel printen (apple)
- toners te verkrijgen via 123inkt
Wat is je budget?
Ik wil voor kwaliteit wel iets meer betalen, maar 1000€ is echt wel de limiet. Als prijs/kwaliteit er iets rond 300€ zit, is dat ook goed natuurlijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb momenteel een Xerox WorkCentre 6515DNI
Op zich ben ik tevreden over de printkwaliteit. De setup was niet zo makkelijk om goed te krijgen, maar het is gelukt.
Waar ik niet over te spreken ben ik de level van support. Daar kan je eigenlijk naar fluiten.
Ook vertoont de ADF momenteel storing 065-225, wat blijkbaar het rollersysteem of iets is wat moet vervangen worden en zoveel als een nieuwe printer zou kosten. Reports op internet gaan erover dat dit bij heel veel mensen voorkomt, zelfs om de 3 maanden en het gewoon een fout in de bouwkwaliteit is.
Ik heb er dus mijn buik van vol, en heb echt wel ADF nodig.
Dus geen Xerox hier meer aangezien ik geen support hiervoor krijg en een algemeen mankement in de printer niet opgelost wordt.
Af en toe reageert de printer niet meer. Dan moet ik hem volledig van de stroom halen en werkt hij weer.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een eenmanszaak, dus moet regelmatig veel facturen scannen die dan ofwel
- rechtstreeks vanuit mijn boekhoudprogramma kunnen gescanned worden
- naar een email gestuurd kunnen worden
- of op mijn NAS geplaatst kunnen worden
Echter druk ik ook af en toe een foto voor de kindjes af.. normale andere dingen

Ik zou dus effectief een DEGELIJK toestel willen, en daarom deze post om even jullie ervaring te horen
[Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 23-02-2022 11:22]
BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)