Opeens groene balk boven in.....en...bevroren!

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Als ik in windows me zit te werken, dan beriest mijn systeem in eens, en dan zie ik een gestreepte groene balk boven in mijn scherm. Wat kan dit zijn? Drivers? voor spec. zie hier onder

Twitter | Linkedin

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Dat heb ik ook heel vaak onder Windows ME gehad, ik dacht dat het mijn geheugen was, dus check dat even. En sowieso: winme? het sux, install maar win98, dan is het probleem ook weg denk ik.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

probeer idd eens win2000 (pro) ofsow

¯\_(ツ)_/¯

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Op donderdag 23 augustus 2001 14:24 schreef het_beest het volgende:
Dat heb ik ook heel vaak onder Windows ME gehad, ik dacht dat het mijn geheugen was, dus check dat even. En sowieso: winme? het sux, install maar win98, dan is het probleem ook weg denk ik.
Jaja, ja win me sux weet ik, ik ga binnenkort win 98 installeren wat dit ben ik beu, ja nou je het zegt het lijkt wel een geheugen dump, net als bij win 2k

Twitter | Linkedin

• eX0duS
  • Laatst online: 21-08 15:04
Op donderdag 23 augustus 2001 14:28 schreef Maverickje het volgende:

[..]

Jaja, ja win me sux weet ik, ik ga binnenkort win 98 installeren wat dit ben ik beu, ja nou je het zegt het lijkt wel een geheugen dump, net als bij win 2k
Whehehehe, ik ben echt niet boos ofzo hoor :) .
Maar ik zou eigenlijk win2k installen, je specs van je pc zijn ok, in win2k heb je veel minder problemen. Als je niet voor 2k wilt gaan, dan maar win98, dat is gewoon het beste OS dan.

Verwijderd

Welke VIA driver gebruik je?

Heb zelf VIA 4-1 v4.32f geinstalleerd en problemen waren over.

PS. Onze systemen komen redelijk overeen.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Ik draai win98se, en ik heb daar ook eens per maand last van, meestal direct als ik windows in kom, als ik dan reset werkt alles weer. Hier zijn overigens al veel topics over geweest. Ik heb echter nog nooit een antwoord gehoord wat ook echt hielp, en ik denk ook dat het er gewoon aan ligt dat dat de meeste mensen het een en het ander overklokt hebben.. (cpu/fsb/vid_kaart/i/o)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
VIA chipset... heb het meerdere malen gehad toen ik nog in de TD van een computerwinkel werkte. VIA drivers zouden hier wat aan moeten doen.

Concrete Loop Watercooling

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:06
Op donderdag 23 augustus 2001 14:52 schreef salvador4 het volgende:
Ik draai win98se, en ik heb daar ook eens per maand last van, meestal direct als ik windows in kom, als ik dan reset werkt alles weer. Hier zijn overigens al veel topics over geweest. Ik heb echter nog nooit een antwoord gehoord wat ook echt hielp, en ik denk ook dat het er gewoon aan ligt dat dat de meeste mensen het een en het ander overklokt hebben.. (cpu/fsb/vid_kaart/i/o)
Ik weet het , je zegt "bij de meeste, maar toch even:
Ik heb een tijd op een compaq (dont shoot me) gewerkt, niks oc'ed, en toch dat probleem, zal wel een me probleem zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
Hmmm, volgens mij ligt het aan de nVidia drivers.

Mijn pa heeft het nu ook sinds ie de 12.xx drivers heeft.
De originele gelevert bij het moederbord (versie weet ik ff niet meer) gaven geen problemen.

Hij draait ook de laatse VIA drivers. Dus mischien ligt de ellende in de combinatie.

Succes met het vinden van de juiste combinatie.
*D

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
had ik vroeger ook wel eens hoor op m'n VX bordje
en m'n intel 233 en een ati vid cardje

maar nu niet meer :)
Pagina: 1