Toon posts:

Eufy deurbel (bedraad) moeilijk bereikbaar vanaf mobiel appa

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13:59
Mijn vraag
Wat kan ik allemaal doen om de verbinding met mijn eufy deurbel en homebase(2) te verbeteren?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Home base 2
- Deurbel bedraad op de bel trafo van de oude de bel
- Wifi verbinding naar home base via een unifi (die weer bedraad is aangesloten op de T-Mobile modem
- Glasvezel van (eigenlijk kpn denk ik) maar ons abbo is bij T-Mobile.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Homebase dichterbij de bel gezet, maar daarmee verder van het wifi punt.
- Mobiele apparaten op 5g of wifi getest.
- Android en Apple geeft zelfde teleurstelling.

Een probleem beschrijving mist nog, het probleem is eigenlijk dat de deurbel alleen bruikbaar is om op willekeurige moment te kijken wat er dan voor de deur gebeurd, en als de bel zin heeft een verbinding toe te staan.
- Communicatie met een aanbeller is geenszins mogelijk (enorme vertraging, het tot stand komen van de verbinding zelf duurt al meer dan 20 seconden)
- Filmpjes die gemaakt zijn door bewegingsdetectie zijn zelfs na downloaden op mobiel apparaat hakelig (terwijl het dus op de mobiele telefoon in de hand is gedownload als "fysieke" file).

E.e.a. hangt er nu een drietal maanden.

Alle reacties

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:55

Agent47

I always close my contracts.

Ik heb een beetje hetzelfde probleem met die van mij. Ikzelf neem het voor lief omdat mijn deurbel kapot was en ik nu een werkende deurbel heb voor €100,-

Bij mij neemt hij trouwens wel op als er mensen op mijn pad komen en aanbellen. De directe verbinding / communicatie is bij mij ook het probleem zo nu en dan. Daarentegen " hangt" de deurbel een meter of 3 van mijn modem af, dat kan het ook niet zijn.

Ik heb me er bij neergelegd. Maar ik heb ook niet zoveel eisen er aan. Ik heb een werkende deurbel die gewoon opneemt. Het is ook een stukje beveiliging. Alleen de communicatie gaat niet goed. Up-to-date trouwens qua software.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• tcw82
Goed om te horen dat ik niet alleen ben. Bij ons is aan bellen wel een notificatie op de mobiel. Maar er komt dan dus geen verbinding tot stand.

• MrStiffler
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-01 22:42
Je zou eventueel vooraf opgenomen berichten kunnen maken en die dan laten afspelen als een work around?

• tcw82
@MrStiffler kan je die "direct na bel drukken" afspelen? Of moet je daarvoor op de mobiel iets doen, want dat laatste is dus het probleem. Omdat er geen verbinding ontstaat.

• MrStiffler
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-01 22:42
@tcw82 Oei, ja volgens mij moet je die wel in de app aanklikken als dr aangebeld wordt...

Mocht je dit willen testen het staat onder de deurbel -> instellingen -> Snel antwoord.

Ik heb trouwens geen probleem met het verbinden met de deurbel. Wel zit er soms een vertraging in op de bel drukken en notificatie krijgen op de telefoon.

Ik heb deze instellingen:
- Melding alleen bij deurbel (Alles van bewegingsdetectie en meldingen heb ik uit staan)
- Optimale bewaking (Energiebeheer)
- Beweginsmodus aan voor alleen mensen

Wellicht dat je daar ook nog iets mee kan spelen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee