Mijn vraag
Wat kan ik allemaal doen om de verbinding met mijn eufy deurbel en homebase(2) te verbeteren?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Home base 2
- Deurbel bedraad op de bel trafo van de oude de bel
- Wifi verbinding naar home base via een unifi (die weer bedraad is aangesloten op de T-Mobile modem
- Glasvezel van (eigenlijk kpn denk ik) maar ons abbo is bij T-Mobile.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Homebase dichterbij de bel gezet, maar daarmee verder van het wifi punt.
- Mobiele apparaten op 5g of wifi getest.
- Android en Apple geeft zelfde teleurstelling.
Een probleem beschrijving mist nog, het probleem is eigenlijk dat de deurbel alleen bruikbaar is om op willekeurige moment te kijken wat er dan voor de deur gebeurd, en als de bel zin heeft een verbinding toe te staan.
- Communicatie met een aanbeller is geenszins mogelijk (enorme vertraging, het tot stand komen van de verbinding zelf duurt al meer dan 20 seconden)
- Filmpjes die gemaakt zijn door bewegingsdetectie zijn zelfs na downloaden op mobiel apparaat hakelig (terwijl het dus op de mobiele telefoon in de hand is gedownload als "fysieke" file).
E.e.a. hangt er nu een drietal maanden.
Wat kan ik allemaal doen om de verbinding met mijn eufy deurbel en homebase(2) te verbeteren?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Home base 2
- Deurbel bedraad op de bel trafo van de oude de bel
- Wifi verbinding naar home base via een unifi (die weer bedraad is aangesloten op de T-Mobile modem
- Glasvezel van (eigenlijk kpn denk ik) maar ons abbo is bij T-Mobile.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Homebase dichterbij de bel gezet, maar daarmee verder van het wifi punt.
- Mobiele apparaten op 5g of wifi getest.
- Android en Apple geeft zelfde teleurstelling.
Een probleem beschrijving mist nog, het probleem is eigenlijk dat de deurbel alleen bruikbaar is om op willekeurige moment te kijken wat er dan voor de deur gebeurd, en als de bel zin heeft een verbinding toe te staan.
- Communicatie met een aanbeller is geenszins mogelijk (enorme vertraging, het tot stand komen van de verbinding zelf duurt al meer dan 20 seconden)
- Filmpjes die gemaakt zijn door bewegingsdetectie zijn zelfs na downloaden op mobiel apparaat hakelig (terwijl het dus op de mobiele telefoon in de hand is gedownload als "fysieke" file).
E.e.a. hangt er nu een drietal maanden.