Ik heb sinds kort een Lg Oled C1 48inch aangeschaft als monitor. Maar nu zegt een vriend van mij dat ik niet verstandig heb gedaan aangezien mijn Tv niet super geschikt is al monitor. Ook geeft hij aan dat vroeg of laat inbranding krijg. Omdat Oled altijd die gevaar heeft. Over het algemeen lees ik goed ervaring betreft lg oled vooral de nieuwere modellen, ook zijn deze beter beveiligd tegen inbrandings gevaar.
Ik gebruik mijn lg oled 70% om te gamen en dit betreft story games dus wissel van velen spellen. En 30% als beetje surfen op het internet youtube etc. En staat gemiddeld 25 uur per week aan.
Heb ook een leven naast gaming.
Zijn er mensen die ervaring hebben met hetzelfde tv als ikke of een anderen Oled scherm? En wat is jullie ervaring betreft gebruiken van deze model als monitor?
LG Oled C1 2021 model.
Ik gebruik mijn lg oled 70% om te gamen en dit betreft story games dus wissel van velen spellen. En 30% als beetje surfen op het internet youtube etc. En staat gemiddeld 25 uur per week aan.
Heb ook een leven naast gaming.
Zijn er mensen die ervaring hebben met hetzelfde tv als ikke of een anderen Oled scherm? En wat is jullie ervaring betreft gebruiken van deze model als monitor?
LG Oled C1 2021 model.