Toon posts:

Lg Oled C1 48 inch als monitor

Pagina: 1
Acties:

• Anonymous_T85
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-01 02:27
Ik heb sinds kort een Lg Oled C1 48inch aangeschaft als monitor. Maar nu zegt een vriend van mij dat ik niet verstandig heb gedaan aangezien mijn Tv niet super geschikt is al monitor. Ook geeft hij aan dat vroeg of laat inbranding krijg. Omdat Oled altijd die gevaar heeft. Over het algemeen lees ik goed ervaring betreft lg oled vooral de nieuwere modellen, ook zijn deze beter beveiligd tegen inbrandings gevaar.

Ik gebruik mijn lg oled 70% om te gamen en dit betreft story games dus wissel van velen spellen. En 30% als beetje surfen op het internet youtube etc. En staat gemiddeld 25 uur per week aan.
Heb ook een leven naast gaming.

Zijn er mensen die ervaring hebben met hetzelfde tv als ikke of een anderen Oled scherm? En wat is jullie ervaring betreft gebruiken van deze model als monitor?

LG Oled C1 2021 model.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:20
Zou persoonlijk niet een oled als moniotr gebruiken,die vriend heeft vind ik gelijk.

Alles wat lang in beeld stil staat zeg maar zoals taakbalken in windows hebben makkelijk kans,dat die inbranden.

De nieuwere series zullen er beter beveiligt tegen zijn,maar ook bij deze zal er altijd risico zijn.

[Voor 20% gewijzigd door freaky35 op 22-02-2022 20:07]

• Anonymous_T85
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-01 02:27
Ik gebruik geen shortcuts op mijn desktop en mijn werkbalk is niet vergrendeld. Maar ik snap wat je bedoeld

• Tincahunter
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-04-2022
Anonymous_T85 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:41:
Ik heb sinds kort een Lg Oled C1 48inch aangeschaft als monitor. Maar nu zegt een vriend van mij dat ik niet verstandig heb gedaan aangezien mijn Tv niet super geschikt is al monitor. Ook geeft hij aan dat vroeg of laat inbranding krijg. Omdat Oled altijd die gevaar heeft. Over het algemeen lees ik goed ervaring betreft lg oled vooral de nieuwere modellen, ook zijn deze beter beveiligd tegen inbrandings gevaar.

Ik gebruik mijn lg oled 70% om te gamen en dit betreft story games dus wissel van velen spellen. En 30% als beetje surfen op het internet youtube etc. En staat gemiddeld 25 uur per week aan.
Heb ook een leven naast gaming.

Zijn er mensen die ervaring hebben met hetzelfde tv als ikke of een anderen Oled scherm? En wat is jullie ervaring betreft gebruiken van deze model als monitor?

LG Oled C1 2021 model.

[Afbeelding]
Ik heb ook een C1 als game monitor/TVen ik maak mij niet druk om inbranden want statische beelden dimmen en ik kijk ook niet elke dag uren lang naar het zelfde beeld. Er zitten verschillende beveiliging opties op de C1 zo dat inbranden niet zo maar voor komt of je moet echt gekke dingen met de TV doen. Ik lees het vaak over inbranden maar echt bewijs daarvoor zonder buitensporig gebruik heb ik nog niet kunnen ontdekken.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:20
Test maar eens met bv met een compleet gevuld scherm met bv deze you tube video:

YouTube: OLED screen burn-in test patterns

Kan je makkelijk testen of je echt geen burn in hebt,meestal valt het eerst niet eens op, maar word het op deze manier wel zichtbaar.

Het is net als met plasma bv toch nog steeds een risico,als het je niet uitmaakt geen probleem natuurlijk

• Tincahunter
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-04-2022
Ik zie geen burn-in met de testvideo. Het doet wel pijn aan de ogen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee