Facebook support krijgen...Beste methode?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerafil
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 05-06-2022

Ik zoek een methode om Facebook te benaderen, want ik heb al 20 dagen op rij mijn best gedaan om in te loggen. Hieronder leg ik uit om welke situatie het precies gaat en wat ik allemaal al gedaan heb.

Situatie
:
Een tijdje geleden maakte ik een post op facebook in het Nederlands waarin ik in een afbeelding lokaal aangebrachte 'graffiti' deelde en daarbij mijn ongenoegen uitsprak over het niveau van onze jeugd., Het ging om 2 garagedeuren die waren besmeurd. Eentje met een rechtopstaande swastika in spiegelbeeld in plaats van schuin afgebeeld. Op de deur ernaast stond Jooden moeten dood. Daarbij maakte ik een flauwe grap over het niveau van ons onderwijs systeem. Dacht er niet bij na, maar liep hierdoor dubbel risico. Mensen die geen Nederlands kunnen die konden aanstoot nemen aan het visuele aspect en mensen die dat wel kunnen die zouden eventueel 'de grap niet snappen/gebrek aan humor hebben'. Heb het vermoeden dat er een melding/rapportage is gedaan en dat ik daardoor ineens mijzelf moest verifiëren. Helaas heb ik een nieuwe telefoon. Heel gedoe was het om die verificatie op mijn nieuwe nummer te laten binnen komen en tegen de tijd dat ik dat gedaan had had ik het systeem gebroken blijkbaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvuOFOgPVkKrYl7Y9AiEKGqc-nY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKtqKVYO2CzpYvnkqRj71qoJ.jpg?f=fotoalbum_large
De site zegt mij een code te sturen, maar ik weet dat er om te beginnen meer tekst moet staan en de code krijg ik niet. Niet op mijn nieuwe telefoon in ieder geval en daar heb ik wel eens fb sms'n gehad.
...
  • Gemaild naar: [i][b]disabled@fb.com disabled@facebook.com support@fb.com support@facebook.com[/b][/i] forget password al gedaan tevens kom ik tot het menu select trusted friends als ik net doe alsof ik geen van de communicatie opties tot mijn beschikking heb, maar ook daar krijg ik ofwel te horen dat mijn vrienden niet bestaan of dat ik het teveel maal geprobeerd heb.
:?

Hopelijk kan iemand mij een gouden tip geven.

:Y

...

[ Voor 11% gewijzigd door cerafil op 22-02-2022 17:25 . Reden: plaatjes vergeten, nummer verwijders ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Weet je zeker dat het een goed idee is om die afbeelding met je telefoonnummers te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerafil
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 05-06-2022
k zal zo eens een andere plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:38
Misschien even paar dagen niet opvragen en daarna vanaf een ander op adres en device opvragen?

Bestaat je account nog wel of is die verwijderd? Even een vriend vragen of die je account nog kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:34
Nieuw accoount aanmaken?

Of gewoon lekker facebook gedag zeggen?