de search gebruiken wil nog wel es nuttig zijn 
Je zoekactie naar 'agp aperture' leverde 218 resultaten op
[topic=47248]
[topic=108505]
[topic=73066]
[topic=161847]
om maar ff wat links te geven
(zelf raad ik een size van 128MB aan)
Je zoekactie naar 'agp aperture' leverde 218 resultaten op
[topic=47248]
[topic=108505]
[topic=73066]
[topic=161847]
om maar ff wat links te geven
(zelf raad ik een size van 128MB aan)
Verwijderd
AGP-Aperature moet altijd de helft van je ram zijn, maar kan geloof ik niet groter worden dan 128Mb dus daar maar op zetten dan
Sweet, dan zou ik 512 MB aan aperture moeten nemen, maar dat gaat helemaal niet op dit mobo
Verwijderd
Je agp apperture size is de hoeveelheid geheugen die gebruikt mag worden via de agp bus (dynamic execution) om textures op te slaan, en daar veel spellen al best wel veel textures gebruiken is het altijd een compromis, het mooiste zou zijn een video kaart met b.v. 256mb 3,6ns ddr, maar die worden onbetaalbaar, en dus verschilt de prestatie dip/winst per applicatie, zodra er n.l. een texture nodig is die niet op de video kaart of agp mem aanwezig is wordt deze opgevraagd middels een pci request, en dat is dus veel langzamer.
het devies, experimenteer hier wat mee in je meest gebruikte games, maar het kan wel degelijk flink schelen, met de moderne games is meestal de helft van je totale geheugen het advies.
RGZ
MASH
het devies, experimenteer hier wat mee in je meest gebruikte games, maar het kan wel degelijk flink schelen, met de moderne games is meestal de helft van je totale geheugen het advies.
RGZ
MASH
De reactie van BrZ lijkt me duidelijk
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()