Ik krijg de laatste tijd regelmatig een foutmelding wanneer ik een reactie op de FP wil bijwerken. Het token (ik neem aan CSRF-token) is dan invalide. Wanneer ik dan nogmaals op opslaan klik werkt het soms wel, soms niet. Als het dan nog niet werkt, wordt uiteindelijk de reactie wel bijgewerkt, of is al bijgewerkt bij de eerste poging. Ik krijg dan echter geen nettere foutmelding terug die wat logischer is. Dit gerdrag lijkt onlangs te zijn geïntroduceerd.
Het gaat om reacties die naar https://tweakers.net/reacties/nieuw/?output=json gestuurd worden met een POST-request. De headers aldus mijn browser die verzonden zijn bij het verzoek:
Ik heb even snel in dit subforum gekeken, maar kwam geen (recente) andere, vergelijkbare topics tegen, wat ik eigenlijk wel vreemd vind, aangezien dit bij mij regelmatig voorkomt en mijn ervaring leert mij dat er dan meer gebruikers zijn die er last van zouden moeten hebben. Ook vind ik het stiekem een beetje onlogisch, de HTTP-request ervoor krijgt namelijk een HTTP 200 statuscode terug, ik zou dan eerder iets anders verwachten, maar goed.
Het gaat om reacties die naar https://tweakers.net/reacties/nieuw/?output=json gestuurd worden met een POST-request. De headers aldus mijn browser die verzonden zijn bij het verzoek:
code:
Een voorbeeld response heeft dan1
2
3
4
5
6
| reactieFormContent "Reactie content hier." action "update_message" tabel "13" tabelid "59442" parentid "17206574" tweakers_token "een random CSRF-token hier" |
code:
Terwijl de reactie dan dus al is bijgewerkt of exact hetzelfde is als wat al in de database staat.1
| error "Er is iets fout gegaan bij het opslaan van de reactie" |
Ik heb even snel in dit subforum gekeken, maar kwam geen (recente) andere, vergelijkbare topics tegen, wat ik eigenlijk wel vreemd vind, aangezien dit bij mij regelmatig voorkomt en mijn ervaring leert mij dat er dan meer gebruikers zijn die er last van zouden moeten hebben. Ook vind ik het stiekem een beetje onlogisch, de HTTP-request ervoor krijgt namelijk een HTTP 200 statuscode terug, ik zou dan eerder iets anders verwachten, maar goed.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 21-02-2022 23:19 ]