Kan ik games spelen op de lenovo 90hx0023mh?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark1990
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 25-04 22:14
Goede avond,

Ik ben Mark en ik ben nieuw op Tweakers.
Ik ben al jaren een gamer op de PlayStation en ik heb sinds kort de nieuwe farming simulator '22 gekocht. Helaas kom ik er achter dat de pc versie veel meer mods heeft..
Ik heb een desktop staan, de lenovo 90hx0023mh waar ik zo nu en dan op werk en wat tekeningen maak. Ik ben benieuwd of hij ook geschikt is om op te game..
Zou iemand met wat technische achtergrond dit voor mij kunnen uitzoeken aangezien alle technische specificaties van de computer en de benodigde specificaties voor de game in mijn ogen op Russisch lijkt..

Mvg Mark

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfBj6ST4fFapDZ-s0236fqKjAZ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LxMrV53X64pSuqXa7zAmv7Ly.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48e1nTkJlYgrtR8S7thL512oLHw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Tq1BN7xNDEU5vm3JljCjc9mj.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:01
Totaal niet geschikt. Komt niet eens in de buurt van de minimale systeemeisen. CPU zit onder de minimale eisen en de videochip zit er heel ver onder.
De cpu zit vastgesoldeerd op het moederbord dus daar is niets aan te doen. Er zou een videokaartje in geplaatst kunnen worden maar die is dan dermate zwak dat de minimale eisen niet worden gehaald. Ook is het maar de vraag of de powerbrick (want een 'gewone' voeding heeft het systeem niet) voldoende vermogen kan leveren. Wat is het uitgangsvoltage en - ampèrage van de powerbrick?

[ Voor 74% gewijzigd door Uszka op 21-02-2022 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:46
Je zou Google Stadia kunnen proberen, bijvoorbeeld farming simulator als je zo'n soort spel zoekt. Je processor ondersteunt vp9, wat een pre is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark1990
Dank voor jullie antwoorden.
Ik weet gelijk weer waarom ik vroeger ben over gestapt naar een game console 🤣 ff de schijf erin en game IPV de pc compleet aanpassen elke keer als er een nieuwe versie van de game uitkomt. Ik blijf wel bij me PlayStation voor die paar uurtjes per maand dat ik aan het game ben👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10
Mark1990 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:59:
Dank voor jullie antwoorden.
Ik weet gelijk weer waarom ik vroeger ben over gestapt naar een game console 🤣 ff de schijf erin en game IPV de pc compleet aanpassen elke keer als er een nieuwe versie van de game uitkomt. Ik blijf wel bij me PlayStation voor die paar uurtjes per maand dat ik aan het game ben👍
*knip* dit kan je ook minder neerbuigend brengen zoals hierboven bijvoorbeeld al gedaan is

[ Voor 27% gewijzigd door br00ky op 23-02-2022 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark1990
*knip* offtopic

Voor de overige reacties dank voor het antwoord

[ Voor 87% gewijzigd door br00ky op 23-02-2022 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
Mark1990 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:11:
[...]

*knip* offtopic

Voor de overige reacties dank voor het antwoord
Tja, je had ook gewoon kunnen kijken wat de requirements waren van de games die je wilde spelen op het gebied van cpu en gpu. En dan even een vergelijking te doen tussen wat je hebt en wat je nodig hebt. Eigen inzet is een vereiste op Tweakers.

Je bent netjes geholpen, maar kunt niet tegen wat kritiek op je statement dat je een pc volledig moet aanpassen voor een nieuwe versie van een game.

Als er bij het kopen van het systeem rekening was gehouden met het gewenste gebruik, dan had het prima gedraaid kunnen worden. Zelfs met een low cost Core i3 uit die tijd had je bijvoorbeeld al op de aanbevolen cpu requirements gezeten.

[ Voor 18% gewijzigd door br00ky op 23-02-2022 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
.

[ Voor 99% gewijzigd door White Feather op 23-02-2022 22:03 ]

• Mark1990
White Feather schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:55:
[...]

Tja, je had ook gewoon kunnen kijken wat de requirements waren van de games die je wilde spelen op het gebied van cpu en gpu. En dan even een vergelijking te doen tussen wat je hebt en wat je nodig hebt. Eigen inzet is een vereiste op Tweakers.

Je bent netjes geholpen, maar kunt niet tegen wat kritiek op je statement dat je een pc volledig moet aanpassen voor een nieuwe versie van een game.

Als er bij het kopen van het systeem rekening was gehouden met het gewenste gebruik, dan had het prima gedraaid kunnen worden. Zelfs met een low cost Core i3 uit die tijd had je bijvoorbeeld al op de aanbevolen cpu requirements gezeten.
Ik denk dat lezen erg moeilijk is voor jou... Ik heb een poging gedaan om het te begrijpen en te ontcijferen maar snap er helemaal niks van.
De computer is aangeschaft voor wat administratief werk...
Dank voor je mooie berichten en het verwijderen van me tekst
Pagina: 1