Toon posts:

Kindvriendelijke RPGs?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gadgetjunk
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01 09:47
Hey allemaal,

Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen nog maar RPGs van 18+ jaar. (Mijn dochtertje deed altijd een middagslaapje).

Maar sinds dit weekend is dit middag slaapje helemaal niet meer aan de orde helaas.
Daardoor kan ik niet meer deze spelletjes spelen.

Nu zoek ik een RPG game die ik kan spelen terwijl mijn dochtertje dus ook mee zou kunnen kijken.

Hebben jullie wat aanraders/tips? (het gaat om PS4 spellen).

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11-2022
Ik moet meteen aan Ni No Kuni denken. Deel I en II zijn allebei leuk.

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Secret of mana

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:40
Child of Light.

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-01 21:28
Cat Quest ! (1 & 2)

• Gadgetjunk
Harstikke bedankt allemaal voor de tips, ik ga kijken welke mij het meest aanspreekt!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Immortals Fenyx Rising.

Volgens mij is dit meer een 'kiddie' versie van Assassins Creed Odyssey.

• Gadgetjunk
Ik vroeg om RPGs maar het mag bij nader inzien eigenlijk ook een ander genre zijn.. :)

[Voor 10% gewijzigd door Gadgetjunk op 23-02-2022 08:46]

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:36
:$

Nou voel ik mij ineens een hele slechte pappa...

Ik zit heel sporadisch ook wel eens wat te gamen terwijl mijn dochtertje met haar poppen speelt. Ze gaat gelukkig helemaal op in haar eigen spel, maar soms krijg ik ineens de vraag: "dat is een gek mannetje he?" als ik weer eens in de pan gehakt wordt door een Dark Souls boss :P

Ik zet de game uiteraard wel stop als ik merk dat ze gaat zitten meekijken ;) (maar meestal speelt ze net om een hoekje zonder zicht op de tv, dus kan papa ook lekker even spelen :*) )

• kolonist2
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-01 23:39
Stardew valley? Lekker rustgevend, beetje rpg elementen en ziet er erg leuk uit!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-01 15:13
op de PS4 heb je ook gewoon de Trials of Steel serie (ben je wel even onder de pannen) of natuurlijk Dragon Quest...die hebben cartoon achtige graphics etc., dus niet erg als een kleine meekijkt en beide series vind ik geweldige RPG's.....

• Gadgetjunk
breagor schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:48:
op de PS4 heb je ook gewoon de Trials of Steel serie (ben je wel even onder de pannen) of natuurlijk Dragon Quest...die hebben cartoon achtige graphics etc., dus niet erg als een kleine meekijkt en beide series vind ik geweldige RPG's.....
Ik denk dat ik voor Dragon Quest ga,
alleen weet iemand toevallig wat de naam van de 1ste uit de serie is?

Alvast bedankt!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee