Beste tweakers,
Ik ben voor mijzelf een cinewall aan het ontwerpen met de volgende componenten
Samsung 75inch TV
Sonos ARC
Charlton & Jerrick 1800i 4D haard.
De wall krijgt een diepte van 40cm.
Er komt een nis in de wall 30cm groter dan de TV rondom.
De nis krijgt een diepte van 20cm en is dicht achter de TV met uitzondering van de ruimte die de TV beugel nodig heeft om te bewegen.
Nu zoek ik naar een manier om mijn apparatuur ook onzichtbaar in de wall te plaatsen.
Via een deur of een vak benaderbaar vanaf de buitenkant vind ik niet mooi dus ik zit te denken om de houten plaat die de nis aan de achterkant dicht maakt aan te passen. In plaats van alleen ruimte te geven voor de beugel zou ik een groter gat willen maken zodat ik daar mijn tv decorder, media player e.d. kan plaatsen.
Hoe hebben jullie dit opgelost??
Ik ben voor mijzelf een cinewall aan het ontwerpen met de volgende componenten
Samsung 75inch TV
Sonos ARC
Charlton & Jerrick 1800i 4D haard.
De wall krijgt een diepte van 40cm.
Er komt een nis in de wall 30cm groter dan de TV rondom.
De nis krijgt een diepte van 20cm en is dicht achter de TV met uitzondering van de ruimte die de TV beugel nodig heeft om te bewegen.
Nu zoek ik naar een manier om mijn apparatuur ook onzichtbaar in de wall te plaatsen.
Via een deur of een vak benaderbaar vanaf de buitenkant vind ik niet mooi dus ik zit te denken om de houten plaat die de nis aan de achterkant dicht maakt aan te passen. In plaats van alleen ruimte te geven voor de beugel zou ik een groter gat willen maken zodat ik daar mijn tv decorder, media player e.d. kan plaatsen.
Hoe hebben jullie dit opgelost??
:strip_exif()/f/image/xmlkAWT9iOPBLu2K0nbAT69K.jpg?f=fotoalbum_large)