Volgende week dinsdag ga ik twee maanden naar India. Ik heb echter 1 bankrekening bij ABN Amro en 1 betaalpas. Geen creditcard oid. Het kwam vanochtend ineens bij me op: Wat als ik in India ben en ik geld uit de automaat wil halen en mijn pas ineens wordt ingeslikt?!
Ik ga in mijn eentje, dus sta ik daar lekker zonder centen. Ik heb wat zitten googlen en vond dit:
https://www.abnamro.nl/nl.../extra-pas-aanvragen.html
Het is dus mogelijk voor 1 rekening, twee betaalpassen te hebben. De tweede pas zou slechts 1,40 euro per maand kosten. Zonder nadenken direct aangevraagd.
OLIEDOM.
Ik ontvang de pas binnen 5 werkdagen. Uiterlijk maandag, terwijl ik dinsdag vertrek. Wat als de pas te laat komt?
Ook vraag ik me nu pas af wat voor gevolgen dit heeft voor mijn huidige en enige pas. Werkt die nog wel als ik een tweede heb, blijft de pincode hetzelfde?
De bevestiging die ik in mijn email kreeg was ook uiterst verdacht:
Bedankt voor uw aanvraag van een extra betaalpas.
Wat kunt u nog verwachten?
- U ontvangt uw pas binnen 5 werkdagen.
- Ook ontvangt u een brief waarin u leest hoe u de nieuwe pas kunt activeren en wat u allemaal met deze pas kan.
- Als we de pas niet voor u kunnen aanvragen, krijgt u daar bericht van.
We nemen contact met u op als we aanvullende informatie nodig hebben.
Waarom zouden ze de tweede pas niet kunnen aanvragen? Welke aanvullende informatie.
Al met al was dit een domme fout van mij. Gaat wat worden op Delhi airport, wanneer mij huidige pas niet meer werkt, doordat ik of een tweede heb of de tweede nog niet geactiveerd heb of de bank ineens mijn tweede betaalpas aanvraag verdacht vindt en mijn huidige pas lekker blokkeert.
Kon ik het maar ongedaan maken 😭
Ik ga in mijn eentje, dus sta ik daar lekker zonder centen. Ik heb wat zitten googlen en vond dit:
https://www.abnamro.nl/nl.../extra-pas-aanvragen.html
Het is dus mogelijk voor 1 rekening, twee betaalpassen te hebben. De tweede pas zou slechts 1,40 euro per maand kosten. Zonder nadenken direct aangevraagd.
OLIEDOM.
Ik ontvang de pas binnen 5 werkdagen. Uiterlijk maandag, terwijl ik dinsdag vertrek. Wat als de pas te laat komt?
Ook vraag ik me nu pas af wat voor gevolgen dit heeft voor mijn huidige en enige pas. Werkt die nog wel als ik een tweede heb, blijft de pincode hetzelfde?
De bevestiging die ik in mijn email kreeg was ook uiterst verdacht:
Bedankt voor uw aanvraag van een extra betaalpas.
Wat kunt u nog verwachten?
- U ontvangt uw pas binnen 5 werkdagen.
- Ook ontvangt u een brief waarin u leest hoe u de nieuwe pas kunt activeren en wat u allemaal met deze pas kan.
- Als we de pas niet voor u kunnen aanvragen, krijgt u daar bericht van.
We nemen contact met u op als we aanvullende informatie nodig hebben.
Waarom zouden ze de tweede pas niet kunnen aanvragen? Welke aanvullende informatie.
Al met al was dit een domme fout van mij. Gaat wat worden op Delhi airport, wanneer mij huidige pas niet meer werkt, doordat ik of een tweede heb of de tweede nog niet geactiveerd heb of de bank ineens mijn tweede betaalpas aanvraag verdacht vindt en mijn huidige pas lekker blokkeert.
Kon ik het maar ongedaan maken 😭