Toon posts:

Ervaring gezocht: Azeron Cyborg / Classic / Compact

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• Yailen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-12-2022
Hi Tweakers,

Het valt mij op dat er geen enkel topic te vinden is over de Azeron producten! Het is een vrij kleine producent van (game)keypads.

Van de week ben ik dit merk op het spoor gekomen en erg geΓ―nteresseerd in de Azeron Cyborg. Maar ik kan weinig reviews vinden van mensen die de producten langere tijd gebruiken.

Heb of had je een Azeron product? Dan ben ik erg benieuwd naar jouw ervaring!

_/-\o_

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-01 14:16

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

Ik mis wat eigen inzet, als ik zoek op de producten die je aanhaalt vind ik direct een hoop reviews en informatie. Wat wil je concreet weten en wat kan je niet vinden.

| πš’πš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ, πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord |

• Yailen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-12-2022
Hoi Intergalactic,

Ik zoek ervaringen van mensen die Azeron producten langere tijd gebruiken.

De enige reviews die ik kan vinden zijn van youtubers / streamers welke het product net uit de doos halen, testen en hun ervaring delen op basis van maximaal 1 week gebruik. Alle gadgets zijn cool in de eerste maand na aanschaf. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit langdurig gebruiken of na een paar weken hebben opgeborgen en niet meer naar kijken.

Cheers!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ervaringen zoek je op GoT met de search. VInd je dan niets, dan weet je eigenlijk al genoeg. Het vissen naar ervaringen in een eigen topic is niet de bedoeling. Ook niet ervaring over langere tijd

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee