CoronaCheck wordt weer een testbewijs bij festivals: hoe gaa

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 15:18
nieuws: CoronaCheck wordt weer een testbewijs bij festivals: hoe gaat dat wer...

@arnoudwokke

Dit artikel is onnodig weer angst aan het zaaien, aangezien in dit artikel geen onderscheid wordt gemaakt tussen evenementen die binnen of buiten plaats vinden!

De regels die in dit artikel besproken worden, zal alleen van toepassing op evenementen die binnen plaats vinden. Evenementen die buiten plaats vinden gelden deze 1G regels helemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-05 10:09

arnoudwokke

Redacteur
Staat er gewoon in :)

Alinea 2
Dat het testbewijs nu weer nodig is, komt door het nieuwe beleid van het Nederlandse kabinet. Minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid kondigde tijdens de persconferentie van vorige week dinsdag aan dat voor grote evenementen binnen een testbewijs nodig zal zijn dat je kunt zien via CoronaCheck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20
In welke categorie valt een festivaltent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 15:18
En ik nog extra eroverheen gelezen om zeker te zijn dat ik het niet gemist had 8)7

Maar dit is dan nog wel een minimale vermelding maar, wellicht handig om in het tabel 'Vanaf 25 feb. (grote evenementen)' ook te vermelden dat het gaat om evenementen binnen met 500+ bezoekers (wat overigens ook nergens in je tekst terugkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-05 10:09

arnoudwokke

Redacteur
Ja, dat is een goede, dat ga ik even doen. Thanks!