Beste Mede-Tweakers,
i.v.m. verhuizing heb ik mijn PFsense configuratie weer opnieuw moeten doen. Dus ook mijn IPTV configuratie.
Aan de hand van wat oude informatie heb ik het 1 en ander weer aan de praat gekregen, alleen tot dusver nog geen geluk met IPTV. Ik krijg namelijk nu bij het ophalen van de software foutcode 301.
Hieronder mijn configuraties:
Interface WAN_IPTV
Interface LAN_IPTV
WAN_IPTV Firewall rules
LAN_IPTV Firewall rules
Bij de IGMP rules staat 'Allow IP Options' aangevinkt.
IGMP Proxy instellingen
DHCP Instellingen:
NAT Outbound instellingen
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, zodat de familie weer TV kan kijken
PS: Ik vind bij KPN het IPTV gedoe altijd een draak om in te stellen... We hebben ook een andere TV met de KPN iTV app en dat werkt vlekkeloos.
EDIT: Uiteindelijk bleek het probleem zich bij de IGMP Proxy te doen, verkeerde LAN interface geselecteerd....
i.v.m. verhuizing heb ik mijn PFsense configuratie weer opnieuw moeten doen. Dus ook mijn IPTV configuratie.
Aan de hand van wat oude informatie heb ik het 1 en ander weer aan de praat gekregen, alleen tot dusver nog geen geluk met IPTV. Ik krijg namelijk nu bij het ophalen van de software foutcode 301.
Hieronder mijn configuraties:
Interface WAN_IPTV
Interface LAN_IPTV
WAN_IPTV Firewall rules
LAN_IPTV Firewall rules
Bij de IGMP rules staat 'Allow IP Options' aangevinkt.
IGMP Proxy instellingen
DHCP Instellingen:
NAT Outbound instellingen
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, zodat de familie weer TV kan kijken

PS: Ik vind bij KPN het IPTV gedoe altijd een draak om in te stellen... We hebben ook een andere TV met de KPN iTV app en dat werkt vlekkeloos.
EDIT: Uiteindelijk bleek het probleem zich bij de IGMP Proxy te doen, verkeerde LAN interface geselecteerd....

[Voor 3% gewijzigd door appollonius333 op 21-02-2022 13:08. Reden: Iets stoms vergeten]