Dag,
in mijn Asus Prime B360-Plus zit een i5 processor. Ik breidde de desktop eerder uit met een fijne snelle Kingston M2 SSD en extra geheugen (nu 16GB DDR4-2400 1200 Mhz) met enige hulp van dit forum (waarvoor nog eens dank :-) ). De desktop loopt soepel, maar hij mag van mij sneller kunnen werken.
CPU Type HexaCore Intel Core i5-8400, 3800 MHz (38 x 100)
Moederbordnaam Asus Prime B360-Plus
Moederbord Chipset Intel Cannon Point B360, Intel Coffee Lake-S
Ik heb helemaal niet thuis in de volgende materie, daarom heb ik twee vragen.
-welke i7 processor kan hierin (moet ik dan verder nog aanpassingen verrichten aan de machine)?
-is het zinvol om dit te doen (ik denk aan leeftijd machine, verhouding kosten/baten)? Geef hierover gerust je mening, dat waardeer ik als benchmark
Dank en groet, Scooby
in mijn Asus Prime B360-Plus zit een i5 processor. Ik breidde de desktop eerder uit met een fijne snelle Kingston M2 SSD en extra geheugen (nu 16GB DDR4-2400 1200 Mhz) met enige hulp van dit forum (waarvoor nog eens dank :-) ). De desktop loopt soepel, maar hij mag van mij sneller kunnen werken.
CPU Type HexaCore Intel Core i5-8400, 3800 MHz (38 x 100)
Moederbordnaam Asus Prime B360-Plus
Moederbord Chipset Intel Cannon Point B360, Intel Coffee Lake-S
Ik heb helemaal niet thuis in de volgende materie, daarom heb ik twee vragen.
-welke i7 processor kan hierin (moet ik dan verder nog aanpassingen verrichten aan de machine)?
-is het zinvol om dit te doen (ik denk aan leeftijd machine, verhouding kosten/baten)? Geef hierover gerust je mening, dat waardeer ik als benchmark
Dank en groet, Scooby
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 550853 op 21-02-2022 11:35]