moet ik die tape er af trekken en zit daaronder de pasta of is dit wondertape en moet ik hem er zo opbeuken?
Voorlopig laat ik het wel zo, ik ben toch niet van plan om hem over te klokken. Dus die tape moet er eerst af?
Moet er volgens mij wel af... Maar ik wete niet zeker hoe het bij die koeer is, kan nog wel es uitmaken...Op donderdag 23 augustus 2001 13:53 schreef aapnootmies het volgende:
Voorlopig laat ik het wel zo, ik ben toch niet van plan om hem over te klokken. Dus die tape moet er eerst af?
Laat die tape (dat is hittegeleidende tape) lekker zitten joh, die processor is toch bijna niet te overklokken (en je wilt dat toch niet) en dan heeft pasta geen zin....
can you read my mind?
tuurlijk moet dat stukkie tape er wel af onder dat tape zit die standaart koelprut
ok thanx, ik laat hem zitten 
Trouwens kan dat ding
DFI mobo
300 k6-2
128 mb SD
8 mb SIXX
v-2 12mb creative
toch beter een amd 500 of 550 worden.
Trouwens kan dat ding
DFI mobo
300 k6-2
128 mb SD
8 mb SIXX
v-2 12mb creative
Maar het is wel zooi wat het doet? Ik zit er namelijk niet op te wachten om normale koelpasta te gebruiken maar ik wil wel weten of die tape hittegeleidend is of dat hij er op zit om de pasta te beschermen en dus nu mijn cpu gaat frituren....
Verwijderd
hoogst waarschijnlijk moet je het laten zitten. ga is met je nagel erover , word het zwart. laat zitten. zit het onder je nagel, laat zitten. Gebeurt er weinig tot nix
lijkt het op pvc. dan moet het er af.
Laat ff weten of dit helpt.
Laat ff weten of dit helpt.
Het is uiterst zacht maar toch glad. waar hij de koeler niet raakt zit er een soort spons achtige foam op. Geen zwart, niet onder mijn nagel.
Mja, als er een tape opzit omdie standaard koelpasta te beschermen moet dat er uiteraard wel af.
Koeltape bestaat niet en als dat erop blijft zitten koelt het niet goed!!!
Koeltape bestaat niet en als dat erop blijft zitten koelt het niet goed!!!
can you read my mind?
Verwijderd
Als het zacht is het waarschijnlijk hitte geleidend. Dat van dat foam begrijp ik niet helemaal. Heb je geen webkemOp donderdag 23 augustus 2001 14:46 schreef aapnootmies het volgende:
Het is uiterst zacht maar toch glad. waar hij de koeler niet raakt zit er een soort spons achtige foam op. Geen zwart, niet onder mijn nagel.
Meeste moderne coolers werken met een warmtegeleidende tape die dan beschermd word door een stukje pvc. van wege het uitdrogen. het bestaat dus uit meerdere lagen ,dan zul je dus een beschermlaag moeten verwijderen.
Maar ik vermoed dat het gewoon grijze hitte geleidende tape is .. omdat het zacht is. Maar niet alle coolers hebben dus een anti uitdroog sticker erop zitten.
Alleen dat foam verhaal.. kan je dat wat duidelijker proberen te maken?
als het 50/50 moet wezen denk ik dat ik beter af ben zonder koelpasta dan met een stuk tape er tussen. Toch?
Verwijderd
Paste is altijdbeter natuurlijk .. Maar die kauwgomzooi. is natuurlijk altijd beter als niks. Waarom bel je niet even met de leverancier van je cooler. Lijkt me beter dan nog een half uur met dat ding in je handen zittenOp donderdag 23 augustus 2001 14:58 schreef aapnootmies het volgende:
als het 50/50 moet wezen denk ik dat ik beter af ben zonder koelpasta dan met een stuk tape er tussen. Toch?
Verwijderd
Gewoon laten zitten,wel een beetje klein koel lichaam.Op donderdag 23 augustus 2001 15:03 schreef aapnootmies het volgende:
hij staat op
www.geocities.com/profandrology/koeler.jpg
Verwijderd
Aha ik zou toch misschien eventueel.. ff naar een winkel lopen en daar voor 20.- piek ofzo iets anders halen. Het zal hier best mee gaan. maar het lijkt een beetje op een ouwe escom cooler.Uit het pentium 1 tijd perk. Zou in ieder geval niet gaan overclockenOp donderdag 23 augustus 2001 15:07 schreef aapnootmies het volgende:
2ehands(.nl)
sjongejonge, als je nou gewoon dat rare lipje wegtrekt en dat roze prut laat zitten ben je klaar!
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
In ieder geval niet met deze cooler. Al ik het goed heb is die 300 een 66 Mhz processor. En de 500 en 550 zijn 100Mhz. Daar heb je dus super socket 7 voor nodig. Denk niet dat dat bordje geschikt is. En ik zou ook deze maar in de gaten houden kwa hitte .. Besparen op cooling is altijd verkeerd.Op donderdag 23 augustus 2001 14:24 schreef aapnootmies het volgende:
Trouwens kan dat ding
DFI mobo
300 k6-2
128 mb SD
8 mb SIXX
v-2 12mb creative
SIXX? wasda?Op donderdag 23 augustus 2001 14:24 schreef aapnootmies het volgende:
Trouwens kan dat ding
DFI mobo
300 k6-2
128 mb SD
8 mb SIXX
v-2 12mb creative
en dat DFI mobo, is dat de K6BV3+/P5BV3+ of de K6XV3+/P5XV3+
of is dat niet een ding wat met P5 of K6 begint?
hoeft niet, zelfs onwaarschijnlijk. de k6-2's met een 66 bus waren namelijk erg zeldzaam.Op donderdag 23 augustus 2001 15:19 schreef changethislater het volgende:
[..]
In ieder geval niet met deze cooler. Al ik het goed heb is die 300 een 66 Mhz processor. En de 500 en 550 zijn 100Mhz. Daar heb je dus super socket 7 voor nodig. Denk niet dat dat bordje geschikt is. En ik zou ook deze maar in de gaten houden kwa hitte .. Besparen op cooling is altijd verkeerd.
btw: je kunt er beter een k6-2+ of k6-3+ opzetten, dat merk je echt wel bij 3d (spellen) applicaties.
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Pagina: 1